;
coinex

5 گوشی جدید با باتری های 3300 میلی آمپری

با توجه به تفاوت های ناچیز در قدرت پردازش، صفحه نمایش و کیفیت دوربین در بین گوشی ها در دسته بندی هایی که امروزه صورت می گیرد، ما خواستیم یک لیست از ویژگی خیلی مهم تر و البته جدیدتر که بین گوشی ها تفاوت عظیمی ایجاد می کند تهیه کنیم و آن ویژگی چیزی نیست جز ظرفیت باتری.

با توجه به تفاوت های ناچیز در قدرت پردازش، صفحه نمایش و کیفیت دوربین در بین گوشی ها در دسته بندی هایی که امروزه صورت می گیرد، ما خواستیم یک لیست از ویژگی خیلی مهم تر و البته جدیدتر که بین گوشی ها تفاوت عظیمی ایجاد می کند تهیه کنیم و آن ویژگی چیزی نیست جز ظرفیت باتری.

چیزی را که در مورد این مشخصه می دانید بگویید. با توان (قدرت) یکسان ترسیم شده از بیشتر المان های کیفیت، صرفنظر از نام تجاری و تکنولوژی، باتری بزرگتر شانس بیشتری را برای نگه داشتن شارژ می دهد.

هجوم طراحی های بدنه و صفحه نمایش های ۱۰۸۰ پیکسلی حتی در رنج متوسط، این روزها باعث کم توجهی به پیشرفت دوام باتری شده در صورتی که شاید بتوان گفت که ظرفیت باتری فاکتور مهم تری می باشد. اینجا ما ۵ تا از جدیدترین گوشی هایی که دارای بسته ی باتری بزرگتر از ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشند و قطعا می توانند تا حتی یک هفته بدون نیاز به شارژ دوام بیاورند را معرفی می کنیم.

۱. Motorola Moto X Play

۱. Motorola Moto X Play  بسته ی باتری ۳۶۳۰ میلی آمپری موتو ایکس پلی با سری P از لنوو (Lenovo) در رقابت می باشد و در حال حاضر موتورلا با لنوو هم پیمان شده است. این شرکت شارژ ۴۸ ساعته را تضمین می کند و به دنبال آن با مشخصاتی که این گوشی دارد، احتمالا این گوشی به باشگاهِ گوشی هایی که باتری را دو روز نگه می دارند - سونی و لنوو - ملحق می شود.

بسته ی باتری ۳۶۳۰ میلی آمپری موتو ایکس پلی با سری P از لنوو (Lenovo) در رقابت می باشد و در حال حاضر موتورلا با لنوو هم پیمان شده است. این شرکت شارژ ۴۸ ساعته را تضمین می کند و به دنبال آن با مشخصاتی که این گوشی دارد، احتمالا این گوشی به باشگاهِ گوشی هایی که باتری را دو روز نگه می دارند – سونی و لنوو – ملحق می شود.

۲. +ZTE Max

۲. +ZTE Max  با یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی و سایر مشخصات بی ادعا، این فبلت با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی آمپری به شما این امکان را می دهد که مدت زمان زیادی را با خیال آسوده و بدون دغدغه ی شارژ بگذرانید.

با یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی و سایر مشخصات بی ادعا، این فبلت با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی آمپری به شما این امکان را می دهد که مدت زمان زیادی را با خیال آسوده و بدون دغدغه ی شارژ بگذرانید.

۳. OPPO R7 Plus

۳. OPPO R7 Plus  اولین تاخت و تاز Oppo در دنیای 6 اینچی ها با قاب فلزی، مشخصات خوب و ظرفیت باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری که حداقل یک مسافرت دو روزه را برای شما تضمین می کند، جالب توجه می باشد.

اولین تاخت و تاز Oppo در دنیای 6 اینچی ها با قاب فلزی، مشخصات خوب و ظرفیت باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری که حداقل یک مسافرت دو روزه را برای شما تضمین می کند، جالب توجه می باشد.

۴. Huawei P8max

۴. Huawei P8max  اگر تصور می کنید که هیچ چیز نمی تواند جایگزین R7 Plus با ظرفیت باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری باشد باید بگوییم که در اشتباهید و گوشی P8max با اندازه ی 6.8 اینچی خود که در بین گوشی ها ماکزیمم می باشد و ظرفیت باتری ۴۳۶۰ میلی آمپر ساعتی، به خوبی از آن پیشی گرفته است.

اگر تصور می کنید که هیچ چیز نمی تواند جایگزین R7 Plus با ظرفیت باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری باشد باید بگوییم که در اشتباهید و گوشی P8max با اندازه ی 6.8 اینچی خود که در بین گوشی ها ماکزیمم می باشد و ظرفیت باتری ۴۳۶۰ میلی آمپر ساعتی، به خوبی از آن پیشی گرفته است.

۵. Samsung Galaxy S6 Active

۵. Samsung Galaxy S6 Active  در سامسونگ گلکسی اس۶ اکتیو همان صفحه نمایش ۵.۱ اینچی که در گلکسی اس۶ ارائه شده است، خود نمایی می کند. این گوشی سرسخت و پرچمدار جدید سامسونگ، قدرت خود را از پردازنده ی اگزینوس ۷۴۲۰  تامین می کند. مجهز به دوربین عقب ۱۶ مگا پیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی می باشد. هم چنین شامل ۳ گیگا بایت رم و ۳۲ گیگا بایت حافظه ی داخلی است. این گوشی دارای باتری کمی بزگتر با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپری با ابعاد ۸.۶×۷۳.۴×۱۴۶.۸ می باشو و بدیهی است که مقداری بزرگتر و ضخیم تر از هر دو نوع اس۶ و اس۶ اج باشد.

در سامسونگ گلکسی اس۶ اکتیو همان صفحه نمایش ۵.۱ اینچی که در گلکسی اس۶ ارائه شده است، خود نمایی می کند. این گوشی سرسخت و پرچمدار جدید سامسونگ، قدرت خود را از پردازنده ی اگزینوس ۷۴۲۰  تامین می کند. مجهز به دوربین عقب ۱۶ مگا پیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی می باشد. هم چنین شامل ۳ گیگا بایت رم و ۳۲ گیگا بایت حافظه ی داخلی است. این گوشی دارای باتری کمی بزگتر با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپری با ابعاد ۸.۶×۷۳.۴×۱۴۶.۸ می باشو و بدیهی است که مقداری بزرگتر و ضخیم تر از هر دو نوع اس۶ و اس۶ اج باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر