;
coinex

نسخه ی اندروید و iOS انگری بردز 2 برای دانلود موجود است

نسخه ی اندروید انگری بردز 2 برای دانلود موجود است

انگری بردز یکی از بازی های محبوب و پر طرفدار گوشی می باشد و چندین نسخه ی مختلف از زمان عرضه آن از سال 2009 به بازار آمد. حالا شرکت با انگری بردز 2 برای اندروید و iOS به بازار برگشته است. این بازی برای دانلود در گوگل پلی موجود و همچنین اپ استور موجود می باشد، این برنامه به صورت رایگان در دسترس است اما برای دسترسی به بخش هایی از بازی باید مبلغی را پرداخت کنید.

آخرین ورژن بازی چندین کاراکتر جدید و چند مود جدید را به بازی آورده است مثل لیزر و حرکات جدید در پرواز. شرکت سازنده ی بازی همچنین دو تیزر ویدیویی را منتشر کرده است (می توانید از لینک منبع آن ها را مشاهده کنید). توجه داشته باشید که بعضی از کاراکترها دستخوش تغییر شده اند و در تغییرات اضافه شده به بازی، استراتژی های جدید هم هست.

اوایل امسال شرکت Rovio بازی Angry birds Stella pop را منتشر کرد. سبک این بازی Puzzle Bobble یا همان bust-in-move (نوعی بازی پازلی) بوده و هم از عناصری از سبک بازی bubble shooter استفاده می کند. گیم پلی آن از سبک بازی های 3 نفره – درست مثل Candy Crush Saga محبوب – پیروی می کند. در پایان دسامبر 2014 Rovio یک نسخه از بازی را در کانادا عرضه کرد. کسانی که در حال حاضر این بازی را نصب کرده اند می توانند بازی را به Angry Birds Stella ورژن 1.0.2 آپدیت کنند.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر