;
coinex

چهار ویندوز فون جدید: Acer Liquid M320, M330, M530 & M630

ظاهرا مایکروسافت موفق شده برای ویندوز 10 موبایل، به شکل گسترده ای یک تولید کننده قطعات اصلی (Original equipment manufacturer) را به عنوان شریک جذب کند. شرکت تایوانی ایسر برای تولید همزمان چهار ویندوز فون جدید برنامه ریزی کرده است که احتمالا در 2015 IFA معرفی می شوند.

ظاهرا مایکروسافت موفق شده برای ویندوز 10 موبایل، به شکل گسترده ای یک تولید کننده قطعات اصلی (Original equipment manufacturer) را به عنوان شریک جذب کند. شرکت تایوانی ایسر برای تولید همزمان چهار ویندوز فون جدید برنامه ریزی کرده است که احتمالا در 2015 IFA معرفی می شوند.

ایسر از آغاز سال ویندوز فون مخصوص خودش را ارائه می دهد. گوشی ایسر لیکوید M220 نسخه ویندوز یک مدل اندرویدی است که در حال حاضر در اروپا با قیمت حدود 88 دلار به فروش می رسد. مدل ساده تر این گوشی هم به زودی آپدیت ویندوز 10 را دریافت خواهد کرد، ولی ایسر می خواهد کلکسیون گوشی های هوشمند ویندوزش را به وضوح گسترش دهد.

اداره نظارت بر ارتباطات روسیه، چندی پیش از شعبه ایسر در روسیه مدارکی جهت اخذ مجوز برای یک سری گوشی های هوشمند برای بازار این کشور دریافت کرده است. در فهرست ارسال شده نام مدل های مختلفی از جمله گوشی های اندرویدی ایسر لیکوید Z530 و ایسر لیکوید Z639 دیده می شود که به لطف فاش شدن زود هنگام خصوصیاتشان به عنوان گوشی های میان رده ای با صفحه نمایش 5 و 5.5 اینچی دسته بندی شده اند.

در کنار آنها مدل های دیگری هم توسط این اداره روسی به شرح ذیل نام برده شده اند: لیکوید M320، لیکوید M330، لیکوید M530، لیکوید M630، لیکوید جِید Z S57، جِید پریمو S59، لیکوید Z320، لیکوید Z330 و لیکوید Z430. از آنجاییکه سری لیکوید Z اساسا به اندروید مجهز می شود، میتوان از طریق فهرست ارائه شده متوجه شد که در کنار مدل های 5 و 5.5 اینچی، سه مدل دیگرهم ارائه خواهند شد- Z320، Z330 و Z430.

 ایسر لیکوید M220

گوشی هایی که در آغاز این فهرست نام برده شده اند، از اهمیت بیشتری برخوردارند؛ ایسر لیکوید M320، لیکوید M330، لیکوید M530 و لیکوید M630. اگر بخواهیم طبق سیستم نام گذاری گوشی های هوشمند ایسر به یک جمع بندی برسیم- با توجه به اینکه نسخه ویندوز Z220، با نام M220 مشخص شده است- پس به این نتیجه می رسیم که ایسر قصد دارد همزمان چهار گوشی جدید ویندوز را به بازار عرضه کند.

مدل های اندرویدی نشانه های واضحی را از خصوصیات گوشی های ویندوز ارائه می دهند

در مورد خصوصیات این گوشی ها چیز زیادی نمی شود گفت، ولی می توان بر اساس مدل های مبتنی بر سیستم عامل اندروید به یک سری نتایج رسید. به این ترتیب گوشی ایسر لیکوید M530 همانند Z530 یک صفحه نمایش 5 اینچی خواهد داشت، در حالیکه ایسر لیکوید M630 مانند Z630 از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی برخوردارد خواهد بود. هر دو مدل از توانایی تفکیک 720*1280 پیکسل بهره مند می شوند. مدل های M320 و M330 احتمالا گوشی های ساده تری خواهند بود که صفحه نمایشی در اندازه 4 و 4.5 اینچ خواهند داشت.

چنانچه باز هم مطابق با سیاست انتقال تجربیات ایسر پیش برویم و تصور کنیم که این شرکت دستگاه های اندرویدی را در قالب سری لیکوید M به عنوان گوشی های ویندوز عرضه خواهد کرد، پس گوشی های M530 و M630 می توانند گزینه های خوبی برای جایگزین کردن گوشی های مایکروسافت، یعنی مدل های لومیا باشند، زیرا آن ها مطمئنا از تجهیزات خوب گوشی های میان رده ای برخوردار خواهند شد. هر یک از این دستگاه های اندرویدی از دو گیگا بایت حافظه کاری، 16 گیگا بایت حافظه داخلی فلش و دوربین های 8 مگا پیکسلی در پشت و جلو برخوردارند- فقط باید امیدوار بود که ایسر تمام این تجهیزات را برای گوشی های هوشمند ویندوز هم در نظر بگیرد.

در خصوص اینکه آیا ایسر این گوشی ها را به زودی به بازرا عرضه می کند، هنوز هیچ اطمینانی وجود ندارد. زیرا این امکان وجود دارد که شرکت ایسر نام این گوشی ها را اعلام کرده بدون اینکه برنامه قطعی برای عرضه این محصولات داشته باشد. البته در گذشته مکررا دیده شده که دستگاه هایی که نامشان در فهرست ارائه شده به این اداره روسی اعلام شده است، با همان نام به بازار عرضه شده اند.

.

منبع: winfuture


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر