;
coinex

بالاخره توییتر یک نرم افزار مناسب ویندوز ایجاد می کند

کاربران مایکروسافت با ارتقا ویندوزشان به ویندوز 10، یک امکان اضافی دریافت می کنند و آن امکان، داشتن یک نرم افزار مناسب برای توییتر است.

کاربران مایکروسافت با ارتقا ویندوزشان به ویندوز 10، یک امکان اضافی دریافت می کنند و آن امکان، داشتن یک نرم افزار مناسب برای توییتر است.

چهارشنبه توییتر یک نرم افزار ویندوز یونیورسال جدید را منتشر کرد که در نهایت باعث شد کارایی توییتر در ویندوز به همان اندازۀ کارایی نرم افزارهای آن در دیگر سیستم عامل ها، بالا رود.

علاوه بر وجود یک Live Tile توییتر، اکنون بسیاری از آپدیتها در وب سایت توییتر و دیگر نرم افزارهای آن، موجود است. نرم افزار جدید ویندوز امکان استفاده از تصاویر چندگانه در توییت کردن و دیدن تصاویر با فرمت GIF و Vines و همچنین تماشای دیگر ویدیوها را از تایم لاین، به شما می دهد. از عکس در پیام های مستقیم نیز پشتیبانی می کند، ویژگی ای که شرکت در سال 2013 برای نرم افزار iOS خودش اضافه کرده بود.

این آپدیت، توییتر را به یکی از اولین شرکت های شخص ثالثی که نرم افزار یونیورسال را برای پلتفرم ویندوز ایجاد کرده اند، تبدیل می کند. این بدین معنی است که این نرم افزار در تمام دستگاه های ویندوز 10 از جمله تبلت ها، موبایل ها و در نهایت در Xbox one و هولولنز اجرا خواهد شد. واقعیت این است که توییتر یک نرم افزار یونیورسال را بسیار سریع پذیرفته است و این یک نشانۀ خوب برای مایکروسافت است که هنوز مشخص نیست که چه تعداد از توسعه دهندگان در بهینه سازی برنامه هایشان روی سیستم عامل جدید مایکروسافت، سرمایه گذاری خواهند کرد.

توییتر بسیار امیدوار است که نرم افزار ویندوز جدید با قابلیت استفاده از صفحات لمسی، کمک خواهد کرد تا کاربران زیادی را جذب کند. همچنین این نرم افزار، کاربرد جدید توییتر را در خروج کاربران، نمایان می کند. کسانی که در حساب کاربری توییتر خود وارد نشدند، قادر هستند در صفحه اصلی، توییت های اخیر از کاربران محبوبشان را ببینند.

توییتر بسیار امیدوار است که نرم افزار ویندوز جدید با قابلیت استفاده از صفحات لمسی، کمک خواهد کرد تا کاربران زیادی را جذب کند. همچنین این نرم افزار، کاربرد جدید توییتر را در خروج کاربران، نمایان می کند. کسانی که در حساب کاربری توییتر خود وارد نشدند، قادر هستند در صفحه اصلی، توییت های اخیر از کاربران محبوبشان را ببینند.

توییتر می گوید به روز رسانی نرم افزار ویندوز در روزها و ماههای آینده ادامه خواهد داشت بنابراین روزهای انتظار برای حتی کوچکترین پیشرفتها، با امیدواری در حال سپری شدن است.

.

منبع: mashable


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر