;
coinex

به زودی قادر به استفاده از دستیار دیجیتالی مایکروسافت با “Cortana Button” خواهید بود

دستیار دیجیتالی مایکروسافت "Cortana Button". "دستیار شخصی" دیجیتال مایکروسافت به مراتب با راه اندازی ویندوز۱۰ در این هفته، بیشتر در دسترس قرار می گیرد.

کورتانا بر روی ویندوز فون ۸.۱ در بعضی نقاط جهان در دسترس قرار گرفته است، اما “دستیار شخصی” دیجیتال مایکروسافت با راه اندازی ویندوز ۱۰ در این هفته، به مراتب بیشتر در دسترس قرار می گیرد.

برای تعامل با کورتانا شما هم می توانید کلید جستجو را بر روی کامپیوتر شخصی خود و یا تلفن همراهتان تپ کنید و هم اینکه دستگاه خود را با فعال سازی صدای “Hey Cortana” راه اندازی کنید. اما به زودی یک گزینه ی جدید در دسترس خواهد بود که به شما این امکان را می دهد که توجه دستیار را با فشردن یک کلید سخت افزاری مستقل جلب نمایید.

BT Cortana Button جدید ساتچی (Satechi) یک جایگزین برای قابلیت  Hey Cortana ارائه می دهد که به طور فعال به صدای کاربران برای صدا زدن Hey Cortana گوش می دهد و برای حفظ عمر باتری و هندز فری بودن از آن استفاده می شود. لوازم جانبی جدید از طریق بلوتوث ۴ کم انرژی با یک رنج ۴۰ فوتی وصل می شوند و زمانی که شما به تعامل با کورتانا نیاز دارید به سادگی با فشردن کلید، دستیار را روی دستگاه ویندوز ۱۰ باز می کنید.

این وسیله به همراه 3M استیکر می آید و دارای اندازه ای کوچک است که می توانید آن را روی دسته کلید، فرمان ماشین و یا حتی فرمان دوچرخه برای دسترسی به دستیار شخصی مجازی کورتانا قرار دهید و کارهایی مانند برنامه ریزی برای ملاقات، چک کردن آب وهوا، ارسال پیام، گوش دادن به موزیک، استفاده از راهنمای GPS، عکس گرفتن و ... را به راحتی و بدون نیاز به درگیر شدن دست انجام دهید. ساتچی می گوید باتری این کلید احتمالا تا دو سال دوام می آورد.

این وسیله به همراه 3M استیکر می آید و دارای اندازه ای کوچک است که می توانید آن را روی دسته کلید، فرمان ماشین و یا حتی فرمان دوچرخه برای دسترسی به دستیار شخصی مجازی کورتانا قرار دهید و کارهایی مانند برنامه ریزی برای ملاقات، چک کردن آب وهوا، ارسال پیام، گوش دادن به موزیک، استفاده از راهنمای GPS، عکس گرفتن و … را به راحتی و بدون نیاز به درگیر شدن دست انجام دهید. ساتچی می گوید باتری این کلید احتمالا تا دو سال دوام می آورد.

BT Cortana Button که برای کامپیوترهای شخصی و تلفن هایی که ویندوز ۱۰ را اجرا می کنند، قابل استفاده می باشد، اواخر ماه اوت سال ۲۰۱۵ و با قیمت ۲۲.۹۹ دلار و از طریق سایت های  Amazon.com و Satechi.net به فروش خواهد رسید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر