coinex
راهنمای خرید تکراتو

خطر آتش گرفتن تبلت Nvidia Shield

Nvidia تبلت های شیلد خود را که بین جولای 2014 و جولای 2015 به فروش رسیده اند، پس می گیرد. باتری این تبلت 8 اینچی بیش از حد داغ می شود و ممکن است که آتش بگیرد. به گفته این شرکت، به غیر از این تبلت هیچ یک از دستگاه های انویدیا در معرض این خطر قرار ندارند.

تبلت شیلد انویدیا (Nvidia Shield) با خطر افزایش دمای بیش از حد مواجه شده که می تواند منجر به آتش گرفتن آن شود. به همین دلیل شرکت انویدیا از کاربران درخواست کرده تا تبلت های خود را بازگردانند.

Nvidia تبلت های شیلد خود را که بین جولای 2014 و جولای 2015 به فروش رسیده اند، پس می گیرد. باتری این تبلت 8 اینچی بیش از حد داغ می شود و ممکن است که آتش بگیرد. به گفته این شرکت، به غیر از این تبلت هیچ یک از دستگاه های انویدیا در معرض این خطر قرار ندارند. انویدیا قول داده است هر کسی که تبلت خود را بازگرداند، به جای آن یک تبلت جدید دریافت می کند. در همین راستا از کاربران خواهش شده است که تا زمان بازگرداندن تبلت از آن استفاده نکنند، مگر به دلیل حفظ اطلاعات یا مواردی که به بازگرداندن آن مربوط می شود.

آیا می خواهید بدانید که آیا تبلت شما هم دچار این بیماری است؟

برای اینکه پاسخ این سوال را دریافت کنید، باید نخست سیستم خود را از طریق اپلیکیشن مربوطه به روز رسانی کنید. شما گزینه آپدیت را در بخش اطلاعات تبلت پیدا می کنید. در آنجا باید نسخه 1 جولای 2015 یا جدید تر دیده شود. اگر سیستم شما خیلی قدیمی شده باشد، احتمالا باید آن را بیشتر از یک بار آپدیت کنید.

اگر سیستم شما به روز است، در بخش تنظیمات باید حالت (Status) تبلت خود را تغییر دهید. شما در اینجا، در بخش اطلاعات باتری یا Y01 را ببینید یا B01 را. B01 به این معنی است که شما از خطر آتش سوزی در امان می باشید. ولی Y01 نشانه خوبی نیست. با انتخاب Y01، شما پیغامی دریافت خواهید کرد که در آن شماره سریال تبلت ذکر شده است. این شماره را همراه با اطلاعات دیگر در صفحه اینترنتی انویدیا که برای پس فرستادن تبلت ها ایجاد شده است، ثبت کنید. انویدیا تنها شرکتی نیست که با این مشکل مواجه شده است، Lenovo هم چندی پیش مجبورشده که باتری های خطر زای لپ تاپش را تعویض کند.

.

منبع: pcwelt


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر