;
coinex

کانال دراپ باکس Roku فایل های کلود را روی تلویزیون قرار می دهد

کانال دراپ باکس Roku فایل های کلود را روی تلویزیون قرار می دهد.  به شما این امکان را می دهد که عکس ها و ویدیو های خود را روی تلویزیون جستجو کنید

شما تا به حال به فایل های دراپ باکس خود روی کامپیوتر های شخصی و گجت های موبایل دسترسی داشته اید اما آیا می توانستید آنها را روی تلویزیون خود قرار دهید؟

اگر شما یک راکو پلیر (Roku player) دارید می توانید آن را تنظیم کنید. راکو یک کانال دراپ باکس راه اندازی کرده که به شما این امکان را می دهد که عکس ها و ویدیو های خود را روی بهترین مجموعه ها از جمله اسلاید شو  روی تلویزیون جستجو کنید. بله، شما هم اکنون یک روشی ساده در اختیار دارید تا بدون نیاز به سرویس های کلود دیگر، تعطیلات خود را در یک صفحه نمایش بزرگ به تصویر دراورید. این کانال خالی از عیب و ایراد نیست، Techchrunch به این نکته اشاره می کند که نمی تواند ویدیوهای طولانی را باز کند، بنابراین اگر در تلاش هستید که فیلم های استریم طولانی را روی آن اجرا کنید باید بگوییم که موفق نمی شوید. با این حال این یک کمک بزرگی است برای کسانی که نمی خواهند هرکسی را برای دیدن عکس های فوری خود به دور کامپیوترشان جمع کنند.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر