;
coinex

یوشیا X رقیب چینی تسلا وارد می شود 

Youxia X) یوشیا X چینی در 5.6 ثانیه از صفر به صد می رسد و در ضمن صدای پس زمینه مناسبی نیز تولید می کند. البته، شرکت آمریکایی تسلا با خودرو های برقی رده بالای خود تقریبا بدون رقیب است. یوشیا X چینی ظاهرا در حال آماده سازی برای ورود به میدان رقابت می باشد. این ماشین دارای 5 در و ظاهر برجسته ای است.

(Youxia X) یوشیا X چینی در 5.6 ثانیه از صفر به صد می رسد و در ضمن صدای پس زمینه مناسبی نیز تولید می کند. البته، شرکت آمریکایی تسلا با خودرو های برقی رده بالای خود تقریبا بدون رقیب است. یوشیا X چینی ظاهرا در حال آماده سازی برای ورود به میدان رقابت می باشد. این ماشین دارای 5 در و ظاهر برجسته ای است. به جای ورودی هوا برای رادیاتور در جلوی ماشین، یک صفحه نمایش کار گذاشته شده است که بر روی آن طرح های مختلف نمایان می شوند. تولید کننده این خودرو به طور مثال از طرح نمایش نور در یک سریال آمریکایی نام می برد که در آن یک خودرو فانتزی به نام KITT (که قابلیت صحبت کردن با راننده را هم داشت) در قسمت جلوی خود به نمایش می گذاشت. یوشیا سیستم عامل خودروی خود را بر اساس این خودروی فانتزی KITT OS  نام گذاری کرده است. این سیستم عامل مبتنی بر اندروید است و قرار است که از توانایی اجرای فرمان های صوتی برخوردار باشد. این نرم افزار همچنین به راننده امکان انتخاب اصوات خودرو های مختلف مانند فراری و جاگوار را در حین رانندگی می دهد.

مشخصات این خودروی برقی هم قابل ملاحظه می باشند. موتوری با توان 270 کیلو وات از گشتاوری معادل 440 نیوتون متر برخوردار است. البته حداکثر سرعت آن با 160 کیلومتر بر ساعت کمی پایین است. در عوض سرعت 100 کیلو متر بر ساعت پس از مدت زمان 5.6 ثانیه روی دیسپلی 10.2 اینچی دیده خواهد شد که نقش داشبورد را در این ماشین ایفا می کند.

یوشیا X قرار است که در اوایل سال 2017 با قیمتی بین 33 تا 47 هزار دلار به بازار عرضه شود.

.

منبع: pcwelt


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر