;
coinex

معرفی یک گوشی اندرویدی تاشو برای بازارهای بین المللی با نام ال جی واین اسمارت

ال جی امروز اعلام کرد که می خواهد یک گوشی تاشوی اندرویدی به نام واین اسمارت ( Wine Smart) در بازارهای مختلف سراسر جهان منتشر کند. این گوشی یک نام تجاری جدید برای ال جی جنتل (LG Gentle) است که ال جی ماه گذشته در کشور خود آن را معرفی کرد.

ال جی امروز اعلام کرد که می خواهد یک گوشی تاشوی اندرویدی به نام واین اسمارت ( Wine Smart) در بازارهای مختلف سراسر جهان منتشر کند. این گوشی یک نام تجاری جدید برای ال جی جنتل (LG Gentle) است که ال جی ماه گذشته در کشور خود آن را معرفی کرد.

همانطور که می دانیم ازدوران طلایی مدل گوشی های تاشو روزها می گذرد و این نوع طراحی دِمُده شده است. پس چرا ال جی برای راه اندازی این دستگاه خود را به زحمت می اندازد؟ این شرکت می گوید، این گوشی ساده برای آن دسته از افرادی است که دلتنگ و وابسته به خاطرات هستند و کسانی که بیشتر به گوشی های تاشو عادت کرده اند.

این گوشی، اندروید ۵.۱.۱ را اجرا می کند و از یک پردازشگر ۴ هسته ای ۱.۱ گیگا هرتزی اسنپ دراگون ۲۱۰ بهره می گیرد. صفحه نمایش این گوشی ۳.۲ اینچی از کیفیت ۴۲۰×۳۲۰ برخوردار می باشد که همراه با یک صفحه کلید عددی سنتی با ۴ کلید میانبر همراه است. این گوشی هوشمند علاوه بر این موارد، دارای یک دوربین عقب ۳ مگا پیکسلی، دوربین جلوی VGA ، رم ۱ گیگا بایتی، ۴ گیگا بایت حافظه ی قابل ارتقا و یک باتری ۱۷۰۰ میلی آمپری بوده و هم چنین به اتصال LTE هم مجهز می باشد.

به گفته ی ال جی، واین اسمارت در اواخر ماه اوت به صورت بین المللی حضور می یابد. انگلستان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، لهستان، قزاقستان و ژاپن اولین کشور هایی هستند که این گوشی را دریافت می کنند. در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی در امریکای شمالی در دسترس قرار می گیرد یا خیر.

این گوشی جدید دقیقا با همان نام عرضه خواهد شد که ال جی سال گذشته در کرهفروش آن را راه اندازی کرد. قیمت ال جی واین اسمارت هنوز اعلام نشده ولی با توجه به اینکه ال جی جنتل در کره ی جنوبی حدودا به قیمت ۱۷۰ دلار فروخته می شود می توان قیمت آن را در همین حدود تخمین زد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر