;
coinex

قیمت و تاریخ انتشار سونی اکسپریا سی ۵ اولترا (Sony Xperia C5 Ultra)

قیمت و تاریخ انتشار سونی اکسپریا سی ۵ اولترا (Sony Xperia C5 Ultra). اوایل این هفته از رونمایی یک گوشی جالب به نام سونی اکسپریا سی ۵ اولترا به همراه اکسپریا ام ۵  خبر دادیم.

اوایل این هفته از رونمایی یک گوشی جالب به نام سونی اکسپریا سی ۵ اولترا (Sony Xperia C5 Ultra) به همراه اکسپریا ام ۵ (Xperia M5) خبر دادیم. همانطور که گفتیم این گوشی دارای صفحه نمایشی ۱۰۸۰ پیکسلی ۶ اینچی است و به همراه دو دوربین ۱۳ مگا پیکسلی (جلو و عقب) با فلاش های LED می باشد.

سونی قبلا گفته بود که C5 Ultra اوایل این ماه برای خرید در دسترس قرار می گیرد و در سه رنگ سفید، سیاه و سبز عرضه می شود. سونی هونگ کونگ، اکسپریا ی جدید دو سیم کارته را با قیمت ۳۲۹۸ دلار هونگ کونگ (حدود ۴۲۵ دلار) در تاریخ ۱۴ آگوست  به فروش می رساند. این گوشی در بازارهای دیگر هم احتمالا قیمتی مشابه خواهد داشت.

این گوشی اندروید لالی پاپ را اجرا می کند و توسط یک پردازشگر ۶۴ بیتی ۸ هسته ای MediaTek MT6752 با حداکثر سرعت ۱.۷ گیگا هرتز، توان خود را تامین می نماید. از ویژگی های دیگر آن می توان به یک رم ۲ گیگا بایتی، ۱۶ گیگا بایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا و یک باتری ۲۹۳۰ میلی آمپری اشاره کرد. بر خلاف بسیاری از گوشی های هوشمند اخیر سونی، این گوشی قابلیت ضد آب بودن را ندارد.

همانطور که سونی اعلام کرده، این گوشی احتمالا در ایالت متحده منتشر نمی شود و فقط در بعضی از کشورهای منتخب “بازارهای نوظهور” در دسترس قرار می گیرد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    عاشق سونی هستم، ممنون از سایت خوبتون 

    پاسخ