;
coinex

معرفی برنامه ی آوت لوک برای اپل واچ توسط مایکروسافت

مایکروسافت برنامه ی آوت لوک برای اپل واچ را معرفی کرد

مایکروسافت ورژن جدیدی از برنامه ی آوت لوک ایمیلش برای اپل واچ را معرفی کرد. این برنامه ی جدید اطلاعات بیشتری از پیغام ها را نمایش داده و به کاربران اجازه می دهد که پاسخ های سریع بدهند و یا پاسخ کامل را از طریق Siri دیکته کنند. این برنامه هم اکنون برای دانلود موجود است.

مایکروسافت برنامه هایی نظیر پاور پوینت، اسکایپ و مترجم را برای هر دوی اپل واچ و ساعت های هوشمند اندروید ارائه می دهد. طبق گزارشات، با آپدیت جدید امکان دیدن همه ی ایمیل ها و توانایی پاسخ دادن به آن ها، آسان تر شده است. نوتیفیکیشن های آوت لوک حالا بیشتر از قبل بدنه ی ایمیل را نشان خواهند داد در حالی که قبلاً چند خط کوتاه نشان داده می شد.

یکی دیگر از ویژگی های آن این است که کاربران می توانند با تپ کردن بر روی آیکون آوت لوک در پنجره ی اعلان، برنامه را به صورت اختصاصی باز کنند که به کاربران اجازه می دهد تا نمای کلی ایمیل ها را داشته باشند و هر کدام از آن ها را که می خواهند پاسخ دهند، چه به صورت پاسخ های سریع یا دیکته!

این شرکت همچنین یک وبسایت اختصاصی را راه اندازی کرده است که اطلاعات بیشتری را راجع به برنامه های مختلف آفیس برای ساعت های هوشمند اندروید و اپل واچ ها ارائه می دهد.

روش جدید ارائه ی محصول باعث شده است که رضایت بیشتر مشتریان را نسبت به نسل اول آیفون ها و آیپدها به همراه داشته باشد. حدود 66 درصد دارندگان اپل واچ از ساعتشان رضایت کامل دارند و حدود 31 درصد نسبتاً راضی هستند و این یعنی میزان رضایت مشتریان از اپل واچ حدود 97 درصد می باشد.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر