;
coinex

نسخه ی زرد رنگ گوشی Lenovo K3 Note در ۱۱ اوت به فروش می رسد

نسخه ی زرد رنگ گوشی Lenovo K3 Note. به زودی می توانید رنگ زرد از گوشی Lenovo K3 Note را خریداری کنید.

به زودی می توانید رنگ زرد از گوشی Lenovo K3 Note را خریداری کنید. لنوو روز شنبه اعلام کرد که تعداد محدودی از نسخه ی زرد رنگ گوشی Lenovo K3 Note برای خرید در سایت فلیپ کارت در تاریخ ۱۱ اوت در دسترس قرار می گیرد. لازم نیست که کاربران ثبت نام کنند، فروش به صورت Open sale از ۱۲ بعدازظهر این سه شنبه آغاز میشود.

به جز رنگ، هیچ چیز متفاوت دیگری در این گوشی وجود ندارد. این گوشی همچنان دارای قابلیت هایی از جمله یک صفحه نمایش فول اچ دی ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل، پردازشگر ۶۴ بیتی و ۸ هسته ای MediaTek با حداکثر سرعت ۱.۷ گیگا هرتز، رم ۲ گیگا بایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی می باشد. همچنین این گوشی هوشمند کارت میکرو اس دی قابل ارتقا تا ۳۲ گیگا بایت و سیستم عامل اندروید ۵ لالی پاپ با Vibe UI را پشتیبانی می کند. این گوشی دارای یک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی به همراه فلاش LED در عقب و یک دوربین ۵ مگا پیسلی در جلو می باشد.

Lenovo K3 Note در حال حاضر یکی از ارزانترین گوشی های هوشمند زیر ۱۰۰۰۰ روپیه در هند می باشد. این گوشی تا به حال بیش از ۲ میلیون ثبت نام در ۵ ماهه ی اول راه اندازی اش دریافت کرده و لنوو ادعا می کند که تاکنون بیش از ۲۰۰۰ از این مدل را فروخته است.

چیزی که این گوشی را برای خرید جذاب کرده قیمت آن می باشد. قیمت این گوشی ۹۹۹۹ روپیه می باشد و در مقایسه با گوشی هایی در این محدوده ی قیمتی می توان گفت همه چیزهایی که یک کاربر می خواهد را دارد. حتی این گوشی از اتصال 4G هم پشتیبانی می کند و کاربران می توانند از شبکه ی Airtel 4G  هم بهره مند شوند.

.

منبع: technodify


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر