;
coinex

سامسونگ گلکسی اس 7 می تواند زودتر از آنچه انتظار می رود به بازار بیاید

سامسونگ گلکسی اس 7 می تواند زودتر از آنچه انتظار می رود به بازار بیاید

گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج گوشی هایی هستند که سامسونگ اوایل امسال از آنها پرده برداری کرده و به نظر نمی رسد که فروش خوبی داشته باشد. اما سامسونگ قصد دارد گلکسی S7 را زود تر به بازار بیارد.

به  نقل از منابع آسیایی این شرکت توانایی سرعت بخشیدن به پروسه ی تولید گوشی هایش را دارد که می تواند به یک چرخه ی یکی دو ماهه منجر شود. در واقع ما می توانیم در ابتدا ی سال 2016 گوشی جدید را ببینیم.

پروسه ی قبلی که به “Waterfall” موسوم است بنا به گزارشات جای خود را به پروسه ای جدید تری با نام آن “Agile” داده است. ظاهراً بیشتر از روش پیمانه ای استفاده می شود که به متخصصان و مهندسان سامسونگ اجازه می دهد تا به صورت همزمان بر روی بخش های مختلف کار کنند.

رقابت برای بازار

استراتژی جدید همچنین به این معناست که اگر یکی از ویژگی ها کار نکند و یا قابل دوام نباشد، سامسونگ می تواند به سرعت تغییر جهت دهد. باز هم، این ایده ای برای به حداقل رساندن تاخیرها و اختلال در حد امکان است.

با اینکه منبع اصلی روایت SamMobile از معتبر ترین منابع نیست، با این حال این تغییر رویه برای سامسونگ معقولانه به نظر می رسد تا بتواند با قدرت بالای اپل رقابت پایاپایی داشته باشد. اگر این موضوع درست باشد، می تواند بازار را برای همه تولید کنندگان درگیر شده به لرزش دراورد.

هنوز روزهای اولیه شایعات سامسونگ گلکسی اس 7 است اما ما فکر می کنیم این گوشی یک دوربین بسیار بهتر خواهد داشت. همچنین ما افکار و اندیشه های خودمان را در مورد اینکه پرچمدار بعدی چه شکلی خواهد بود، داریم.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر