;
coinex

معرفی تبلت Acer Iconia Tab 10

ایسر با عرضه آیکونیا تب 10، یک تبلت بزرگ با تجهیزات متنوع را به بازار می آورد. البته تستی که توسط سایت Computer Bild انجام شده، ایراد های این دستگاه را نمایان می کند.

ایسر با عرضه Acer Iconia Tab 10  یک تبلت بزرگ با تجهیزات متنوع را به بازار می آورد. البته تستی که توسط سایت Computer Bild انجام شده، ایراد های این دستگاه را نمایان می کند.

نتیجه آزمایش، آنچه که باید در مورد این تبلت بدانید

تبلت آیکونیا 10 ایسر کمی قطور و سنگین است، البته می شود به آن عادت کرد، با توجه به اینکه تبلتی با یک صفحه نمایش عالی، ساخت خوب و تجهیزات زیادی می باشد. نقطه ضعف این دستگاه مدت زمان کوتاه کار باتری آن است، زیرا دقیقا از یک تبلت در این رده وزنی انتظار می رود که باتری بهتری داشته باشد.

نقاط قوت

دیسپلی عالی

سرعت کار بالا

حافظه قابل ارتقا

WLAN-ac (2.4 و 5 گیگا هرتز)

NGC و بلوتوث 4

نقاط ضعف

نسبتا قطور و سنگین

مدت زمان کوتاه دوام باتری

ایسر سعی دارد پس از نوت بوک و کامپیوتر اکنون با تولید تبلت در بازار دستگاه های هوشمند موفقت خود را جستجو کند. البته نتایجی که تا کنون به دست آورده خیلی چشمگیر نیستند. ایسر در سال 2014 موفق شده بود تا 2 درصد از سهم بازار جهانی را به خود اختصاص دهد ولی طبق جدی ترین آمار سهم این شرکت تا حدی کاهش یافته که در رتبه بندی در بخش کلی “دیگران” به سر می برد و به صورت مجزا نام برده نمی شود.

آیا با آمدن پرجمدار جدید آیکونیا تب 10 با اندروید 5 تحولی ایجاد خواهد شد؟ سایت COMPUTER BILD  این دستگاه را آزمایش کرده است.

ایسر با عرضه آیکونیا تب 10، یک تبلت بزرگ با تجهیزات متنوع را به بازار می آورد. البته تستی که توسط سایت Computer Bild انجام شده، ایراد های این دستگاه را نمایان می کند.

بدنه شیک، سنیگن و قطور

بدنه پشتی ایسر به شکلی طراحی شده است که نه تنها زیباست بلکه بسیار راحت در دست قرار می گیرد. البته با وزن 594 گرم نسبتا سنگین و با قطر 9 میلی متری کاملا تنومند به نظر می رسد. برای مقایسه میتوان تبلت اکسپیریا Z4 سونی را مثال زد که البته قیمتش دو برابر تبلت ایسر است ولی تنها 393 گرم وزن و 6 میلی متر قطر دارد. نقطه مثبت این تبلت شیشه محافظ گوریلا 4 می باشد که طبق نتیجه آزمایشات در برابر خط و خش بسیار مقاوم بوده است.

صفحه نمایش شفاف و تاریک

صفحه نمایش این تبلت فوق العاده می باشد و فیلم ها را با تفکیک 1200*1920 پیکسل، بسیار واضح و با رنگ های براق نشان می دهد، با اینکه تغییرات رنگها همیشه روان صورت نمی گیرد، البته فقط اگر بخواهیم سختگیرانه قضاوت کنیم. هرچند که روشنایی کم و انعکاس نور آن جای شکایت باقی میگذارد. اگر مایلید که در فضای بیرون از خانه فیلم تماشا کنید، بهتر است که مکانی را انتخاب کنید که از سایه برخوردار بوده و از تابش مستقیم نور در امان باشید.

اندروید مختصر و مفید

کار با این تبلت کاملا بدون دردسر انجام می شود. ایسر نسخه جدید اندروید 5 را برای آیکونیا کاملا مختصر و مفید طراحی کرده است. به این ترتیب کاربران خیلی سریع کار کردن با آن را یاد می گیرند. پردازشگر اینتل اتم Z3735F به رکورد سرعت های بالا نمی رسد ولی برای استفاده روزمره همیشه از توان کافی برخوردار است، حتی زمانیکه اپلیکیشن های متعدد همراه با چند سایت اینترنتی همزمان باز باشند.

باتری با زمان کار 8 ساعت و نیم

پردازشگر اینتل و صفحه نمایش با کیفیت این تبلت به شدت خون باتری را می مکند و این منبع انرژی در این آزمایش تنها 8 ساعت و نیم دوام آورده است. این زمان خیلی کمی است، زیرا که تبلت های هم رده مانند Lenovo Yoga Tablet 2 با زمان 18 ساعت، بیش از دو برابر آیکونیا کار می کند. همچنین تبلت سونی اکسپریا Z4 با یک صفحه نمایش واضح تر و تفکیک تصاویر 1600*2560 پیکسل با زمان 11 ساعت که البته زمان خوبی نیست، به وضوح مدت زمان بیشتری را دوام می آورد.

تجهیزات اضافه معقولانه

تجهیزات اضافه این تبلت قابل تقدیر می باشند. به لطف NFC و بلوتوث می توان بلندگوها و گوشی های هوشمند را به سرعت به این تبلت متصل کرد. کاربران می توانند به علاوه از قابلیت اشاره (Gesture) این تبلت استفاده کرده و به عنوان مثال با تپ کردن پنج انگشتی روی صفحه نمایش، دستگاه را قفل کنند.

.

منبع: Computerbild


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر