;
coinex

بهبود و رفع باگ یوتیوب با بروزرسانی متروتیوب

از آنجاییکه مایکروسافت در برابر تقاضای گوگل برای اجرای تبلیغات بر روی ویدیوهایی که بر روی یوتیوب ویندوز فون نشان داده می شود، تسلیم نشد، آنهایی که از این پلت فرم استفاده می کنند از داشتن یک برنامه ی رسمی یوتیوب محروم شده اند.

از آنجاییکه مایکروسافت در برابر تقاضای گوگل برای اجرای تبلیغات بر روی ویدیوهایی که بر روی یوتیوب ویندوز فون نشان داده می شود، تسلیم نشد، آنهایی که از این پلت فرم استفاده می کنند از داشتن یک برنامه ی رسمی یوتیوب محروم شده اند. این کار بستر را برای رشد تعدادی از برنامه های یوتیوب در ویندوز فون استور (Windows Phone Store) فراهم کرد. یک نمونه از این برنامه ها متروتیوب (MetroTube) می باشد که از اواخر نوامبر ۲۰۱۱  نام  LazyTube به نام اخیرش تغییر کرد، ما این برنامه را در صدر برنامه ها می بینیم.

یک بروزرسانی جدید از متروتیوب در ویندوز فون استور، این برنامه را به نسخه ی ۴.۶.۵ ارتقا می دهد. از جمله تغییراتی که کاربران می توانند شاهد آن باشند، بهبود در پشتیبانی نظرات یوتیوب و واضح شدن تصاویر تار می باشد. هم چنین باگ موجود در ویدیوها که منجر به این می شد که یا در دسترس نباشند و یا وقتی قابل مشاهده بودند حذف می شدند، رفع شده است. بهبود دیگری که حاصل شده است به شما این امکان را می دهد که فیلم هایی که از قبل برای مشاهده لود شده اند، بدون مشکل باز شوند. البته می توان اینطور گفت که اشکالات جزئی رفع شده اند.

متروتیوب به قیمت ۹۹ سنت در ویندوز فون استور در دسترس می باشد. لیستی از این بروزرسانی در این استور ارائه می شود. گزینه ی دیگری که برای بازدیدکنندگان ویندوز فون وجود دارد این است که سایت تلفن همراه یوتیوب در این لینک هم برای آنها در دسترس قرار گرفته است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر