;
coinex

تایید سامسونگ گلکسی اس۶ اج پلاس در مالزی

تایید سامسونگ گلکسی اس۶ اج پلاس در مالزی. امروز، تصویری بیرون آمد که نشان می دهد این دستگاه مورد تایید آژانس SIRIM مالزی قرار گرفته است.

گوشی سامسونگ گلکسی اس۶ اج پلاس (Samsung Galaxy S6 Edge+)، ماه گذشته در سنگاپور تایید شد. امروز، تصویری بیرون آمد که نشان می دهد این دستگاه مورد تایید آژانس SIRIM مالزی قرار گرفته است. این آژانس قبل از این هم، گلکسی نوت۵ را تایید کرده بود. هر دو مدل در این پنجشنبه در رویداد Samsung Unpacked در شهر نیویورک رونمایی خواهد شد.

در حالی که این گوشی یک اسلات دو سیم کارته خواهد داشت، اعتقادات دیگری مبنی بر اینکه ممکن است یک اسلات سیم کارت/میکرو اس دی داشته باشد وجود دارد. این چیزی است که در چین که تولیدکنندگان در حال استفاده از آن می باشند، همهمه ایجاد کرده است. با این اسلات هیبرید کومبو، از یکی از این فضاها می توان برای یک میکرو اس دی استفاده کرد. اگر این گزینه واقعا بر روی گوشی قرار داشته باشد، خریداران این گوشی را برای گرفتن تصمیم نهایی برای خرید این مدل، کمک می کند.

هنوز هم سوال های بی پاسخ زیادی باقی مانده است که امیدواریم این پنجشنبه، پاسخ داده شوند. حدس و گمان هایی درباره ی تاریخ راه اندازی وجود دارد که گفته می شود در ۲۱ اوت منتشر می شوند. قیمت آن هم در پنجشنبه مشخص خواهد شد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر