;
coinex

بازی موبایل فیفا برای اندروید و iOS در تاریخ 22 سپتامبر عرضه خواهد شد

فیفا موبایل برای اندروید و iOS در تاریخ 22 سپتامبر عرضه خواهد شد

EA اسپرت بازی موبایل فیفا یش را در 22 سپتامبر بر روی اپ استور و گوگل پلی قرار خواهد داد. بازی شبیه ساز فوتبال در حال حاضر برای iOS عرضه شده است و کیفیت گیم پلی و گرافیک این بازی تقریباً با کیفیت کنسول ها برابری می کند. بازی برای دانلود و نصب رایگان بوده اما داخل بازی برای دسترسی به برخی قسمت ها باید مبلغی را بپردازید. شما می توانید تیم خود را تشکیل داده و فهرست بازیکنان خود را از طریق معاملات و نقل و انتقالات بسازید.

شما می توانید از طریق تورنومنت رو در روی دیگر تیم ها قرار بگیرید. جهت گیری بازیکنان توسط سمت چپ صفحه مدیریت می شود و اعمالی مانند دویدن، پاس دادن و شوت زدن با دکمه های بزرگی که در سمت راست صفحه تعبیه شده صورت می گیرد. کنترل کردن بازی بسیار آسان است و با تلفیق و به کار گیری از دکمه های سمت راست می توانید شانس های گل زنی بیشتری را ایجاد نمایید، شاید هم دلتان بخواهد گلزنی را با انجام یک سانتر تجربه کنید. شما می توانید پس از به ثمر رساندن یک گل تصمیم بگیرید که چه خوشحالی بعد از گلی بر روی صفحه نمایش، نشان داده شود. همچنین وقتی شما در حال دفاع کردن هستید می توانید با انجام یک تکل توپ را از حریف تصاحب کنید.

بعد از اتمام فصل شما مجبور نیستید که بلافاصله فصل آینده را شروع کنید. شما می توانید ترکیب فعلی خود را با توجه به بروزرسانی توانایی بازیکنان حفظ کنید و یا تغییر دهید. فوتبال در سطح جهان بسیار محبوب است و باعث شده که بر روی گوشی ها نیز طرفداران بسیاری داشته باشد. باید ببینیم که EA با بازی موبایل فیفا می تواند انتظارات را بر آورده کند یا خیر.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر