;
coinex

آیا هواوی میت 7 مینی/پلاس می تواند هواوی میت 7s باشد؟

امروز صبح، رئیس تجارت مصرف کننده هواوی، زو پینگ، با حساب کاربری Weibo خود، تیزری تحت عنوان " S منحصر به فرد " پست گذاشت، تصویر ذکر شده با تاریخ 2 سپتامبر و یک آرم IFA نمایش داده شد.

امروز صبح، رئیس تجارت مصرف کننده هواوی، زو پینگ، با حساب کاربری Weibo خود، تیزری تحت عنوان ” S منحصر به فرد ” پست گذاشت، تصویر ذکر شده با تاریخ 2 سپتامبر و یک آرم IFA نمایش داده شد. افتتاحیه نمایش سالانه که امسال در برلین اتفاق می افتد، مثل همیشه روز دوم سپتامبر برگزار می شود که دقیقا روزی است که با توجه به گزاراشات پیشین افشاکننده سریالی، اوان بلاس، انتظار می رود ما هواوی میت 7 مینی/پلاس را در این تاریخ ببینیم.

بلاس اطلاعات محدودی در مورد هواوی میت 7 مینی/پلاس اظهار داشت و بیان می کرد که این دستگاه در 2 سپتامبر نمایان می شود و ویژگی فورس تاچ نیز خواهد داشت. این گوشی یک صفحه نمایش 4.7 اینچی (تقریبا به بزرگی ای که تصور می شد نیست)، با رزولوشن 1080 * 1920 ، 3 گیکا بایت رم، یک دوربین 13 مگاپیکسلی و سنسور سونی IMX278 دارد. سیستم عامل آن اندروید 5.1.1 از پیش نصب شده است و یک تراشه کیرین SOC ، به همراه یک CPU هشت هسته ای و یک پردازنده گرافیکی مالی-T624 در ساختار آن وجود دارد.

خوب، در اینجا یک نظریه عجیب وجود دارد. با توجه به تیزری که اشاره به ” S منحصر به فرد ” در 2 سپتامبر دارد، شاید این گوشی که توسط evleaks@ عرضه می شود در واقع هواوی میت 7s نامیده شود. ما باید برای دیدن اطلاعات بیشتر تا روز انتشار آن یعنی 2 سپتامبر منتظر بمانیم.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر