;
coinex

پیش فروش گلکسی S6 اج پلاس سامسونگ در تاریخ 20 آگوست (در کره جنوبی) شروع می شود

پیش فروش گلکسی S6 اج پلاس سامسونگ در تاریخ 20 آگوست (در کره جنوبی) شروع می شود

طی کمتر از 24 ساعت، در طول یک رویداد Unpacked گلکسی که در شهر نیویورک برگزار شد، سامسونگ رسما از دو گوشی هوشمند گلکسی جدید، به احتمال زیاد نوت 5 و گلکسی S6 اج پلاس (یا S6 اج +) پرده برداری خواهد کرد.

با توجه به گزارش Korea Times، سامسونگ امیدوار است که گلکسی S6 اج پلاس (که باید یک نوعِ بزرگتر از گوشی در دسترس S6 اج کنونی باشد) به افزایش حاشیه سود این شرکت، که در فصل  گذشته عالی بود، کمک خواهد کرد. همانطور که قبلا گزارش شده بود، به نظر می رسد S6 اج پلاس یک دستگاه جهانی خواهد بود، در حالی که نوت 5 برای بازارهای منتخب، از جمله شمال آمریکا منتشر می شود.

Korea Times به نقل از یکی از مقامات سامسونگ بیان کرد که “فروش گوشی های هوشمند را در فصل سوم نسبت به فصل دوم افزایش می دهد” و “استراتژی قیمت گذاری شرکت با توجه به شرایط بازار انعطاف پذیر خواهد بود.” سامسونگ در حال حاضر قیمت گلکسی S6 و S6 اج را کاهش داده است.

همانطور که انتظار می رفت که گلکسی S6 اج پلاس و نوت 5، هر دو در مدت کوتاهی پس از اعلان در دسترس باشند، چندی پیش شنیدیم که پیش فروش گلکسی S6 اج پلاس ممکن است 21 آگوست باشد. اما در حال حاضر، Korea Times گزارش داد که دستگاه باید یک روز زودتر برای پیش سفارش در دسترس باشد، (حداقل در کره جنوبی، وطن سامسونگ). بر اساس این گزارش، سه اپراتور کره ای بزرگ (شرکت SK Telecom ،KT و الجی یوپلاس) در حال برنامه ریزی برای پیش سفارشات برای S6 اج از 20 آگوست هستند. هنوز باید منتظر ماند تا ببینیم که این قضیه تنها در مورد کره اتفاق می افتد و یا مشتریان بازارهای دیگر نیز قادر به پیش سفارش S6 جدید در همان روز خواهند بود. در هر صورت، ما تمام جزئیات را در مورد گلکسی جدید سامسونگ گه به زودی پرده برداری می شود، در اختیار شما قرار خواهیم داد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر