;
coinex

سامسونگ دوباره برای شما گوشی های تاشو به ارمغان می آورد

سامسونگ، هرگز خجالتی از انتشار چندین باره گجت های متعدد نداشته است، تا اینکه در کنار رونمایی از گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 اج پلاس، از یک گوشی تاشوی خود نیز رونمایی کرد.

سامسونگ، هرگز خجالتی از انتشار چندین باره گجت های متعدد نداشته است، تا اینکه در کنار رونمایی از گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 اج پلاس، از یک گوشی تاشوی خود نیز رونمایی کرد.

برای آن دسته از شما که آنقدر جوان هستید که به خاطر ندارید، باید بگوییم، گوشی های تاشو دارای یک صفحه نمایش بر روی یک قطعه پلاستیکی و یک صفحه کلید در طرف دیگر هستند. مزیت اصلی آن به خاطر عامل ظاهری آنها است که شما را قادر می سازد با یک ضربه محکم و ناگهانی با صدای بلند به یک تماس پایان دهید.

شکل آنها ممکن است قدیمی باشد، اما سامسونگ یک تغییر جدید در آنها ایجاد کرده است، این دستگاه از یک پردازنده اسنپدراگون 808 کوالکوم قدرت گرفته و یک دوربین 16MP در آن تعبیه شده است.

تکنولوژی دو صفحه نمایش

در تکنولوژی سوپر AMOLED معمول سامسونگ، از دو صفحه نمایش 3.9 اینچ پیکسل با رزولوشن 768×1280 استفاده می شود. 16GB حافظه داخلی (قابل ارتقا تا 128GB) و یک باتری 2020mAh برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

نیمه بالای این گوشی دارای صفحه نمایش در هر دو طرف برای نشان دادن تصاویر، فیلم و یا یک ساعت می باشد. این گوشی یک نام چینی نیز دارد که ما تلفظ آن را به طور دقیق نمی دانیم ولی به نام G9198 نیز می توان آن را خواند.

سامسونگ فکر می کند این گوشی دارای یک “ظرافت برجسته” می باشد اما بعید است که این گوشی راهی به بازارهای خارج از آسیا پیدا کند. اگر علاقه مندید که یکی از این گوشی ها را در اختیار داشته باشید و تکنولوژی آن را ببینید باید سفری به چین داشته باشید.

.

منبع: techradar


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام. سایت خوبی دارید. امیدوارم موفق بشید. در مورد این خبر هم بنظرم این کار سامسونگ احترام به سلیقه هاست. البته باطری ش برای این گوشی ضعیفه. من طرح مفهومی آیفون تاشو رو بیشتر پسندیدم. ولی باطری این ضعیفه. ننوشته ضخامت گوشی چقدره ولی باطریش ضعیفه بازم

    پاسخ