;
coinex

LG تبلت میان رده G Pad 2 8.0 را در کره جنوبی راه اندازی کرد

LG بی سر و صدا یک تبلت جدید در بازار خانگی خود در کره جنوبی راه اندازی کرد. این دستگاه جدید به نام G Pad 2 8.0 می باشد. همانطور که نام آن نشان می دهد، این تبلت جانشین تبلت رده میانی LG G Pad 8.0 سال گذشته است.

LG بی سر و صدا یک تبلت جدید در بازار خانگی خود در کره جنوبی راه اندازی کرد. این دستگاه جدید به نام G Pad 2 8.0 می باشد. همانطور که نام آن نشان می دهد، این تبلت جانشین تبلت رده میانی LG G Pad 8.0 سال گذشته است. ما می دانیم که برخی ترجیح می دهند مدل بهینه سازی شده LG G Pad 8.3 سال 2013 را ببینند، اما هنوز اقدامی برای این مورد صورت نگرفته است.

در مقایسه با مدل قبلی مستقیم آن، LG G Pad 8.0 پیشرفت های قابل توجهی از نظر سخت افزاری نداشته است که در واقع می تواند دلیل این باشد که چرا این سازنده تصمیم گرفت از G Pad 2 8.0 بدون هیاهوی بسیار رونمایی کند. در مورد مشخصات آن باید گفت، دارای صفحه نمایش 8 اینچی IPS LCD با رزولوشن 800 در 1200 پیکسل، تراشه کوالکوم اسنپدراگون 400 SoC با یک پردازنده 1.2GHz چهار هسته ای، 1.5GB رم، 32GB حافظه قابل ارتقا توسط microSD (نسخه های دیگر ممکن است با فضای ذخیره سازی داخلی بیشتر یا کمتر راه اندازی شده باشند) و یک باتری 4200mAh می باشد.

تبلت LG دارای دوربین 5 مگا پیکسلی در پشت و یک دوربین 2 مگا پیکسلی در جلو می باشد. همچنین اندروید 5.0 روی آن نصب شده است که با توجه به اینکه اندروید جدیدتر 5.1 چند ماهی است که در دسترس می باشد، کمی تعجب برانگیز است.

یکی از خصوصیات جزئی جالب در مورد تبلت جدید میان رده LG ، وجود یک پورت USB 2.0 در اندازه کامل، می باشد. که یک ویژگی غیر معمول برای یک تبلت میان رده است، به خصوص برای یکی از مدل های مبتنی بر اندروید. همانطور که یکی از تصاویر تبلیغاتی LG نشان می دهد (همه آنها را در قسمت پایین ببینید)، می توان از این پورت برای ضمیمه یک صفحه کلید خارجی و یا حتی کنترل کننده بازی، استفاده کرد. در نگاه اول، صفحه کلید خارجی ممکن است برای LG G Pad 2.0 مناسب و طبیعی تر باشد، خصوصا با دیدن اینکه این تبلت با ورد، اکسل و پاور پوینت از پیش نصب شده – سه گانه مقدس برنامه های مایکروسافت – همراه است. مانند بسیاری از تبلت های رده میانی دیگر، LG G Pad 2 8.0 نیز، یا یک قلم همراه است، که اندازه آن mm 3.5 است و ویژگی برجسته آن ورودی دقیق می باشد.

در حال حاضر، LG G Pad 2 8.0 تنها در کره جنوبی در دسترس است، اما با توجه به الگوهای راه اندازی قبلی این سازنده، تعجب آور نخواهد بود که این تبلت به بازارهای غربی تر مانند اروپا و شمال آمریکا راه نیابد. همچنین غیر قابل تصور نیست که LG یک نسخه 7 اینچی کوچکتر و همچنین نسخه 10.1 اینچی و بزرگتری نیز منتشر کند.

گالری: LG G Pad 2 8.0

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر