;
coinex

پیش سفارش گوشی دو صفحه نمایشی اوکیتل یو۶ آغاز شده است

گوشی دو صفحه نمایشی اوکیتل یو۶. ماه گذشته گزارشی دریافت کردیم  مبنی بر اینکه گوشی های دو صفحه نمایشی Oukitel U6 در ماه بعد در دسترس قرار می گیرند .

ماه گذشته گزارشی دریافت کردیم  مبنی بر اینکه گوشی های دو صفحه نمایشی Oukitel U6 در ماه بعد در دسترس قرار می گیرند . حال با کمی تاخیر- منابع تولید کننده ی چینی تایید کردند که این گوشی برای پیش سفارش به صورت بین المللی به قیمت خرده فروشی پیشنهادی ۲۳۹.۹۹ دلار که زیر قیمت اصلی آن که ۳۰۰ دلار است، در دسترس می باشد.

با این حال این گوشی تغییرات کوچکی را در سخت افزار دریافت می کند، با توجه به اینکه مدیاتک با این پردازنده ی ده هسته ای MTK6797 آماده نشده، آنها مجبورند از یک چیپ ست چهار هسته ای به جای آن استفاده کنند.

از آنجا که مدیاتک هنوز در حال کار بر روی MT6797 Helio20 می باشد، اوکیتل، این گوشی هوشمند دو صفحه نمایشی را بار اول با چیپ ست چهار هسته ای MT6735M ارائه می دهد و MTK6797 برای ارائه ی نسخه ی بعدی U6 Pro باقی می ماند.

اوکیتل یو۶ صفحه نمایشی ۵ اینچی در جلو و صفحه نمایشی ۴.۷ اینچی جوهر الکترونیکی در عقب تلفن با تنظیم سطح خاکستری ۱۶ و تراکم پیکسل ۲۳۵ پیکسل در اینچ دارد. این گوشی اندروید ۵.۱ لالی پاپ را اجرا می کند.

اوکیتل گفته است که عرضه ی نسخه ی یو۶ پرو (U6 Pro) با پردازنده ی MT6797 Helio20 تا سال آینده به تعویق می افتد ولی این نکته را ذکر نکرده است که دقیقا چه موقع و با چه قیمتی –گرچه انتظار می رود که زیر ۳۰۰ دلار باقی بماند- عرضه می گردد.

گوشی اوکیتل یو۶ را می توانید در Gearbest با قیمت کمی بیشتر از قیمت خرده فروشی پیشنهادی و با قیمت ۲۶۹.۹۹ دلار از پیش، سفارش دهید. همچنین این گوشی در Pandawill هم در دسترس است و تحویل آن در ماه سپتامبر می باشد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر