;
coinex

در کنفرانس سئو 2015 شرکت کنید

با پیشرفت علم و تکنولوژی و روی کار آمدن اینترنت، به سرعت تمامی کسب و کارها به سمتِ این دنیای مجازی روی آوردند، حتی به جایی رسید که شغل ها و کسب و کارهایی جدید به وجود آمد و به رونق گرفتنِ اینترنت بیش از پیش شتاب داد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی و روی کار آمدن اینترنت، به سرعت تمامی کسب و کارها به سمتِ این دنیای مجازی روی آوردند، حتی به جایی رسید که شغل ها و کسب و کارهایی جدید به وجود آمد و به رونق گرفتنِ اینترنت بیش از پیش شتاب داد.

امروزه نیز با توجه به همه گیر شدنِ این تکنولوژیِ قدرتمند، “دیده شدن” حرف اول و آخر را می زند، در دنیایی که میلیاردها وب سایت و وبلاگ و … در اینترنت می توان یافت نمی توان از این موضوع غافل شد که “باید دیده شد تا باقی ماند.” در این بین یکی از مهم ترین فاکتور های دیده شدن در دنیای امروزی، موتور های جستجو و به طبعِ آن، بهینه سازی موتور های جستجو یا همان سئو (SEO، Search Engine Optimization) می باشد.

اگر بخواهیم به تاریخچه سئو نیم نگاهی بیاندازیم شاید بتوان گفت که در همان اوایل پیدایش موتور های جستجو – اواسط دهه 1990 میلادی – این مفهوم نیز شکل گرفت، اما بسیاری نیز بر این باورند که خودِ این واژه از سال های 97، 98 میلادی به وجود آمد و تا به امروز، به این گستردگی دست یافته است. شاید دیگر همه ما بر این باور باشیم که “سایت را باید برای گوگل بهینه کرد”. پس شاید بهتر باشد برای پی بردن به پاسخ سوال هایتان در این حوزه و همچنین یادگیری مفاهیم مربوط به آن، در کنفرانس سئو 2015 شرکت نمایید.

سخنران این کنفرانس که توسط ای نتورک و با حمایت آواتک، کائسنا و کانون کارآفرینی ایران برگزار می شود، رفیق فیلیپس (Rafiq Philips) می باشد. فیلیپس متخصص سئو می باشد و تجارب بین ‌المللی بسیاری در بهینه ‌سازی وب ‌سایت ‌ها برای موتورهای جستجو دارد. او در این کنفرانس تجربیات خود را به اشتراک خواهد گذاشت و چگونگی داشتن یک وب ‌سایت بهینه را خواهد آموخت.

مباحث کنفرانس:

در این کنفرانس (که کاملا به زمان انگلیسی خواهد بود) به مباحث کلیدی در سئو پرداخته خواهد شد، از جمله:

• تاریخچه‌‌ای بر تغییرات موتورهای جستجو

• چگونه محتوا بر سئو تاثیر می‌گذارد

• معماری سئو

• بهبود موقعیت در نتایج موتورهای جستجو (SERPS)

• سئو بیرونی (Off Site SEO)

• لینک‌سازی (Link Earning)

• شخصی‌سازی و تاثیرات شبکه‌های اجتماعی بر سئو

• فاکتورهای موفقیت در سئو (۲۰۱۵)

تاریخ و مکان برگزاری کنفرانس:

این کنفرانس در تاریخ پنج‌شنبه، ۲۹ مرداد برگزار خواهد شد و محل برگزاری آن نیز خیابان کارگر شمالی، دانشکده فنی دانشگاه تهران، ساختمان انستیتو مهندسی نفت، طبقه 5 – آواتک – می باشد.

نحوه ثبت نام و تخفیف برای خوانندگان تکرا:

برای شرکت در این کنفرانس می توانید به این آدرس مراجعه نمایید. لازم به ذکر است که برای خوانندگان عزیزمان کدِ تخفیفی در نظر گرفته ایم. شما عزیزان می توانید با مراجعه به آدرس مذکور و با وارد کردن کدِ techeraguest در قسمتِ “کد تخفیف”، از تخفیفی 35 درصدی بهره مند شوید.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    کنفرانس فوق العاده ای بود و صحبت های جدیدی در رابطه با سئو نوین در کنفرانس شد و در آخر هم قرار به تمدید دوباره همایش توسط مدیران گرفته شدممنون بابت به اشتراک گذاری این خبر

    پاسخ