;
coinex

شایعات اخیر درباره ی مشخصات شیائومی می ۵ (Xiaomi Mi 5)

مشخصات شیائومی می ۵ (Xiaomi Mi 5). شیائومی می ۵ امتیاز خیره کننده ی ۷۳۰۷۵ را در تست بنچمارک انتوتو (AnTuTu) به خود اختصاص داد.

شیائومی می ۵ امتیاز خیره کننده ی ۷۳۰۷۵ را در تست بنچمارک انتوتو (AnTuTu) به خود اختصاص داد. حال ما لیستی ازمشخصات اخیر که شایعه شده به گوشی پرچمدار بعدی شیائومی متعلق است در اختیار داریم که در اینجا ارائه می دهیم. شیائومی قبلا به علت مشکلاتی که در اسنپدراگون ۸۱۰ بود و برای در دسترس قرار گرفتن اسنپدراگون ۸۲۰ تاخیری را در راه اندازی خود تجربه کرد .

بنا به شایعات، این گوشی شیائومی می ۵، با صفحه نمایشی ۵.۳ اینچی و کیفیت ۲۵۶۰×۱۴۴۰ مجهز می شود. این ترکیب یک تراکم پیکسل ۵۵۴ پیکسل در اینچ را به ارمغان می آورد. تامین انرژی تلفن به عهده ی اسنپدراگون ۸۲۰ می باشد که پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ (Adreno 530) دارد. ۴ گیگا بایت رم به همراه حافظه ی غیر قابل ارتقای ۱۶ گیگا بایتی یا ۶۴ گیگا بایتی داخل آن می باشد. دوربین عقبی ۱۶ مگا پیکسلی با یک فلاش دوگانه در پشت این گوشی  و یک اسکنر اثر انگشت روی بورد این گوشی کار شده است. اتصال نوع C از یو اس بی در دسترس هواهد بود و یک باتری ۳۰۳۰ میلی آمپری برای این گوشی در نظر گرفته شده است. اندروید ۵.۱.۱ روی این گوشی نصب شده است.

انتظار می رود این گوشی با قیمتی زیر ۳۰۰ دلار امریکا ارائه شود. ضخامت این گوشی تنها ۵.۳ میلی متر است و به اندازه ای است که در هر جیبی جا می شود. ما همچنین منتظر شنیدن گوشی بزرگتر شیائومی با نام شیائومی می ۵ پلاس هستیم که احتمالا صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی ، دوربین عقبی ۲۴ مگا پیکسلی و دوربین جلویی ۱۳ مگا پیکسلی خواهد داشت.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر