;
coinex

وب سایت رسمی گوگل هانگوت

بالاخره گوگل هانگوت وب سایت اختصاصی خود را به آدرس hangouts.google.com دریافت کرد.

بالاخره گوگل هانگوت وب سایت اختصاصی خود را به آدرس hangouts.google.com دریافت کرد.

این یک وب تکامل یافته است که به همه ی ویژگی هایی که شما از این سرویس انتظار دارید از جمله، صدا و تماس های صوتی دسترسی دارد. اگر شما قبلا از هانگوت بر روی جیمیل استفاده کرده اید، باید بگوییم که این رابط کاربری با این تفاوت اصلی که لیست بزرگی از تماس ها و انتخاب تصادفی تصاویر پس زمینه به آن اضافه شده است، تا حد زیادی مشابه آن خواهد بود.

پیش از این، تنها روش رسمی دسترسی به آن بر روی کامپیوترهای شخصی، از طریق یک برنامه ی افزودنی کروم، برنامه ی دسکتاپ کروم و یا از طریق یکی از سرویس های دیگر گوگل مانند جیمیل (Gmail) یا گوگل پلاس (+Google) بوده است. حال از طریق این وب سایت جدید می توانید به برنامه های موبایل و کروم لینک شوید و به شما برای اتصال به هانگوت بر روی تمامی پلت فرم ها کمک می کند.

با توجه به اینکه پیام رسانی (messaging) یکی از اجزای اصلی اکوسیستم گوگل می باشد، اینکه قبلا این کار انجام نشده است تا حدودی متعجب کننده است. به هر حال، اگر شما می خواهید تنها به مکالمات هانگوت و بدون ریسک اینکه کسی بر ایمیل ها و یا حساب کاربری گوگل پلاس شما نظارت کند، و یا اگر می خواهید به سادگی و بدون در هم ریختگی ایمیل ها و رسانه های اجتماعی با دوست خود چت کنید، این وب سایت برای شما مفید خواهد بود.

.

منبع: thenextweb


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر