;
coinex

دستگاه های اندروید 5.1.1 سامسونگ از نظر عمر باتری بسیار بهینه هستند

امسال یکی از سالهای بد برای گوشی های پرچمدار بوده است، تقریبا هر دستگاهی که با اندروید 5.0 لالی پاپ منتشر شده است مبتلا به ضعیف بودن باتری است، این ضعف باتری از سطح خیلی خیلی ضعیف شروع می شود و تا کمی از حد متوسط بالاتر ادامه دارد.

امسال یکی از سالهای بد برای گوشی های پرچمدار بوده است، تقریبا هر دستگاهی که با اندروید 5.0 لالی پاپ منتشر شده است مبتلا به ضعیف بودن باتری است، این ضعف باتری از سطح خیلی خیلی ضعیف شروع می شود و تا کمی از حد متوسط بالاتر ادامه دارد. همه فورا مشکل را از باتری نسبتا کوچک گلکسی S6 و گلکسی S6 اج دانستند، اما حتی باتری های بزرگتر گوشی های هوشمندی مثل زنفون 2 ایسوس یا LG G4 نیز همان مشکل ضعف باتری را دارند.

اندروید 5.0 یک مورد مشترک در میان تمام گوشی های هوشمند است که نمی توانند مدت زیادی کار کنند و این شامل دستگاه هایی که از اندروید کیت کت ارتقا یافته اند هم می شود. حتی به روز رسانی اندروید 5.1.1 برای گلکسی S6 و S6 اج نیز دقیقا برای همه گوشی ها بهبود عمر باتری نداشته است، اما تجربه اخیر نشان داده که در دستگاه های سامسونگ که در حال اجرای اندروید 5.1.1 هستند، بهبود عملکرد بسیار مثبت بوده است.

در حال حاضر گلکسی A8 و گلکسی J5 طی چند هفته بررسی، این نتیجه را اثبات کردند، هر دو گوشی استقامت چشمگیری هم در هنگام استفاده و در حالت غیر فعال نمایش داده اند. هیچ کدام از این دو تلفن بیش از دو تا چهار درصد باتری در طول یک شبه بیکار، از دست نداده اند (J5 گاهی اوقات تنها 1 درصد، در طول بیش از 7-8 ساعت از دست می دهد)، سپس در آزمایشی بیش از یک روز حالت آماده به کار و بیش از چهار ساعت روی صفحه نمایش، دوام آوردند. هیچ دلیلی برای استفاده از ویژگی پاور سیوینگ که سامسونگ در آنها تعبیه کرده نیست، زیرا پس از رسیدن به 15 درصد شارژ به طور خودکار در حالت صرفه جویی استاندارد با پاورسیوینگ قرار می گیرند.

هر از گاهی، یک نسخه جدید از یک سیستم عامل یا بیش از حد پیچیده و یا آنقدر ضعیف توسعه یافته است که تولید کنندگان ملزم می شوند زمانی را به درستی پیاده سازی آن در دستگاه های خود بپردازند. لالی پاپ قطعا یکی از همین نسخه های اندروید می باشد، اما به نظر می رسد محصولات اخیر از گوشی های هوشمند با اندروید 5.1.1 خارج از جعبه بالاخره آنچه را که در بخش عمده ای از سال جاری موجب آزار زیادی بوده است، حل کرده اند. البته فقط دستگاه های سامسونگ از آن بهره مند نشده اند بلکه گوشی هایی مانند سومین نسل موتو G و وان پلاس 2 نیز در آزمایش نگهداری شارژ باتری ستودنی بوده اند.

آخرین اثبات را با نوت 5 بیان می کنیم که دوام خوبی در مقابل مدل پیشین خود در تست باتری داشت، حتی با وجود اینکه یک باتری کوچکتر دارد (البته، پردازنده جدیدتر و دیگر بهینه سازی های آن نیز به این قضیه کمک می کند). در مجموع، به نظر می رسد اندرویدهای OEM در نهایت موضوع دوام باتری را بدست گرفته اند. این در حالی است که بسیاری از مصرف کنندگان با وجود اینکه اوایل سال جاری هزینه ای برای خرید گوشی خود پرداخت کرده اند، دیگر نمی توانند دستگاه های جدیدتری تهیه کنند، البته به نظر می رسد فاز بد عمر باتری برای گوشی های طراحی شده با اندروید لالی پاپ در نهایت پایان بسیار خوشایندی داشته است.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر