;
coinex

کامکست در حال ارائه ی اینترنت ارزان به شهروندان مسن می باشد

کامکست. این شرکت در حال ارائه ی اینترنت ارزان به شهروندان مسن می باشد

کامکست (Comcast)– یک شرکت امریکایی ارائه دهنده ی محصولات و خدمات اطلاعاتی، ارتباطی و رسانه ای است و یکی از بزرگترین شبکه های ارائه دهنده ی خدمات اینترنت خانگی و رسانه های گروهی می باشد- با راه اندازی برنامه ی آزمایشی در سان فرانسیسکو و فلوریدا، شروع به گسترش ارائه ی سرویس اینترنت کم هزینه ی خود به شهروندان ارشد می کند.

 این برنامه ها تعمیمی از سرویس Comcast Internet Essentials – که یک طرح اینترنت کم هزینه برای خانواده های کم درامد است و از سال ۲۰۱۱ وجود دارد- می باشند. این طرح در ابتدا به صورت موقت به عنوان یک شرط از خرید NBCUniversal راه اندازی شد، اما Comcast اجرای این برنامه را حفظ کرد و به گسترش آن ادامه داد. این برنامه معمولا دسترسی به اینترنت ۱۰ مگا بایت در ثانیه را به قیمت ۹.۹۵ دلار(حدود ۳۳ هزار تومان) در ماه فراهم می کرده است.

توسعه ی این طرح برای پوشش جاهایی که برای دریافت اتصال ضعیف هستند، کمک می کند. Comcast می گوید استقبال عمومی از این طرح خوب بوده است و تاکنون بیش از ۵۰۰۰۰۰ خانواده به این سرویس متصل شده اند.

منابع تحقیقاتی از این ارائه دهنده ی اینترنت پی بردند که کمتر از نیمی از سالمندان (۶۵ سال و مسن تر) اینترنت پر سرعت دارند. در همین زمان، کامکست شروع به ارائه ی یک روتر وای-فای رایگان برای مشتریان Internet Essentials در کنار بهبود سرعت این سرویس، می کند.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر