;
coinex

اولین تصاویر لو رفته از فبلت هوآوی نکسوس

فبلت هوآوی نکسوس. تصاویر هوآوی نکسوس توسط Tiesen Fu که ادعا می کند تصاویر را از یک دوست دارد، روی گوگل پلاس ظاهر شده است و این تصاویر واقعی به نظر می رسند.

خانواده ی نکسوس گوگل با دو گوشی جدید همراه می شود: یکی از آنها با صفحه نمایشی کوچکتر می باشد که بنا به گزارش توسط ال جی ساخته می شود، و دیگری هم با صفحه نمایشی بزرگتر، یک فبلت است که توسط هوآوی ساخته می شود و به نظر می رسد که این اولین تصاویر از هوآوی نکسوس می باشد که لو رفته است. بنا به شایعاتی که راجع به این گوشی وجود دارد، هوآوی نکسوس صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی دارد و از تراشه ی اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده می کند. باتری این گوشی ۳۵۰۰ میلی آمپری می باشد.

تصاویر هوآوی نکسوس توسط Tiesen Fu که ادعا می کند تصاویر را از یک دوست دارد، روی گوگل پلاس ظاهر شده است و ما چیز بیشتری را از این منبع نمی توانیم بگوییم، با این حال این تصاویر واقعی به نظر می رسند.

همانطور که در این تصاویر مشهود می باشد این گوشی هر دو لوگوی نکسوس و هوآوی را یدک می کشد و دو تا از ۳ ویژگی کلیدی که این تصویر از گوشی نکسوس جدید به نمایش می گذارد، یک اسپیکر دوگانه در جلو و یک اسکنر اثر انگشت در پشت آن می باشد. بنا به گزارش سومین ویژگی یک پورت یو اس بی نوع C است. این شایعات از ویژگی های جدید هر دو مدل جدید نکسوس اولین بار توسط  @onleaks – که سابقه ی درخشان و قابل تحسینی در گزارش شایعات دارد، ذکر گردید.

با توجه به سطح شیبدار و متقارنی که در گوشه ها و همچنین در پشت دستگاه و اطراف اسکنر اثر انگشت شاهد آن هستیم، می توان گفت که با یک ساختار فلزی مواجه هستیم و علاوه بر آن، ابعاد دقیقی که قبلا از گوشی هوآوی نکسوس ۵.۷ اینچی که به بیرون درز کرده بود و ما دیدیم که اندازه اش نیز، ۶.۶/۸.۵×۷۸.۳×۱۵۹.۴ میلی متر بوده است.

این تنوع در ضخامت (۶.۶ الی ۸.۵ میلی متر) به این خاطر است که قسمت فوقانی که شامل ماژول دوربین می باشد کمی ضخیم تر و بقیه ی جاهای این گوشی نازکتر است. به تصاویر زیر نگاهی بیندازید و نظرتان را درباره ی این گوشی با ما در میان بگذارید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر