;
coinex

ال جی از واژه گوشی هوشمند “super premium”، بازگشت-باید منتظر یک فبلت رده بالا در فصل آخر امسال، بود

دیروز در اجلاس اجرایی فصل سوم کمپانی LG آقای cho-Jun-ho راجع به یک گوشی هوشمند سرِی صحبت کرد

در اوایل سال جاری، Cho Jun-ho، رئیس ال جی الکترونیک (LG Electronic) اشاره کرد که ال جی در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۵، یک گوشی فوق العاده عالی (super-premium) را عرضه خواهد کرد. اطلاعات زیادی در مورد دستگاه در دسترس قرار نگرفت. اما طبق بیانیه ها، ما به این نتیجه رسیدیم، که این دستگاه درخشان و شفاف بوده و با بدنه ای از فلز و شیشه عرضه می شود، این ساختار، از جمله ساختار مشهوری است که در حال حاضر، بین دستگاه های پرچمدار، دیده می شود، که شاید کمی به لطف گوشی های گلکسی S6 و گلکسی S6 اج سامسونگ باشد.

دیروز در اجلاس اجرایی فصل سوم کمپانی LG آقای cho-Jun-ho راجع به یک گوشی هوشمند مخفی و راز آلود صحبت کرد، او اظهار داشت که این گوشی هرگز به عنوان یک گوشی “super permium” توریع نخواهد شد. کاملا منطقی است، کلمات و معانی ممکن است از طریق منابع مختلف خبری، تحریف شده باشند. با این حال رئیس ال جی، در صحبت های خود، هنوز ادعا می کرد که این گوشی یک دستگاه رده بالاست و در آخرین فصل سال ٢٠١۵ خواهد آمد.

با حدس و گمان می توان دریافت که این گوشی فبلت مانند خواهد بود و در رقابت با گلکسی نوت ۵ سامسونگ و گوشی آتی اپل، آیفون 6S پلاس قرار می گیرد. اکنون اینکه آیا ال جی قلم استایلوس را به این دستگاه می افزاید یا خیر، مشخص نیست ولی میدانیم که با وجود قلم هوشمند، می تواند وارد رقابت خوبی، با دیگر رقبا شود. این فبلت ال جی، در مدل های ارزان قیمت و متوسط در فصل چهارم سال جاری، روانه بازار می شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر