;
coinex

آنر 7 هوآوی به طور رسمی در اروپا منتشر شد

در نسخه های رنگیِ قدیمی از جمله خاکستری هنری و نقره ای فانتزی منتشر شده است.

آنر 7 هوآوی ، اوایل تابستان امسال، در چین منتشر شد – و اگر خاطرتان باشد گفته بودیم که در این کشور طی یک هفته 9 میلیون دستگاه پیش فروش شد. آنر 7 هواوی ، آخرین دستگاه میان رده اندرویدی هوآوی می باشد، زیرا از قرار معلوم این کمپانی قصد دارد از این پس، تنها به تولید گوشی های هوشمند رده بالا بپردازد. این دستگاه از محبوب ترین گوشی های هوشمند هوآوی است چرا که ویژگی های جذاب را در کنار قیمتی که به همان اندازه جذاب است (حدود 322 دلار برای مدل 16 GB و 400 دلار برای مدل 64GB)، ارائه کرده است. بعلاوه اینکه، این گوشی با بدنه ای، از روکش فلزی، در واقع از آلیاژ آلومنیوم همراه خواهد بود.

تا به امروز، آنر 7 هواوی به طور رسمی در خارج از چین، عرضه نشده بود. هر چند مشتریان در سراسر جهان می توانستند آن را از خرده فروشان آنلاین با قیمت های مختلف، دریافت کنند. با این حال، هوآوی، به طور رسمی آنر 7 را در اروپا، یا دقیقتر بگوییم، در هلند، انگلستان، فرانسه، آلمان، ایتالیا، فنلاند و اسپانیا منتشر کرد. رنگ طلایی فانتزی آن، که در آسیا بسیار مورد علاقه واقع شده بود، برای مصرف کنندگان اروپایی، ارائه نشده است، بلکه در نسخه های رنگیِ قدیمی از جمله خاکستری هنری و نقره ای فانتزی منتشر شده است.

از قابلیت های این گوشی می توان به وجود صفحه نمایش ۵.۲ اینچی Full HD با رزولوشن تصویر ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده ۹۳۵ Kirin SOC خود هواوی (همان پردازنده ای که در داخل P8max یافت می شود)، سی پی یو ۶۴ بیتی هشت هسته ای،جی پی یو Mali-T628 به همراه ۳ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از حافظه microSD، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی عقب با سنسور IMX230 سونی با فوکوس اتوماتیک تشخیص فاز و دوربین مقابل ۸ مگاپیکسلی، اشاره کرد.

این گوشی هوآوی دارای یک باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید لالی پاپ (با رابط کاربری Emotion 3.1 هواوی) و سنسور اثر انگشت در قسمت زیرین دوربین عقب، نیز می باشد. با توجه به ویژگی های ذکر شده و با قیمت مناسب آن، هوآوی امیدوار است که امسال، “آنر ۷ هواوی در بین کاربران اروپایی نیز واکنش مثبت زیادی دریافت کند.”

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر