;
coinex

تیزر تبلیغاتی هوآوی،قابلیت هایی نظیر: Incredible Touch و فورس تاچِ هوآوی میت S را، تبلیغ می کند

هوآوی میت s. دیروز، هوآوی دو تیزر تبلیغاتی برای گوشی خود منتشر کرد. اولین تیزر یک ویژگی به نام "Incredible Touch"را تبلیغ می کرد.

کدام گوشی برای همیشه به عنوان اولین گوشی هوشمند، برای راه اندازی قابلیت فورس تاچ (Force Touch)، شناخته خواهد شد؟ فورس تاچ، از ویژگی هایی است که چند ماه پیش در آیفون ۶ اس اپل و آیفون ۶ اس پلاس اپل، اعلام شد، در حالی که هنوز این دو گوشی رونمایی نشده اند، ولی در هر صورت، ابتدا صحبت از فورس تاچ، به عنوان بخشی از قابلیت های آنها ذکر شده است.
دو گوشی دیگری که ممکن است، به زودی منتشر شوند، آکسون مینی ZTE و میت S هوآوی، نیز از این قابلیت بهره می برند. دیروز، هوآوی دو تیزر تبلیغاتی برای گوشی خود منتشر کرد. اولین تیزر یک ویژگی به نام “Incredible Touch”را تبلیغ می کرد. بر اساس این تیزر، کاربرانِ میت S هوآوی، قادر خواهند بود، به واسطه ترسیم یک حرف، روی صفحه نمایش، برنامه ای را باز کنند. برای مثال، یکی از تیزر ها می گوید: دوربین با ‘C’ شروع می شود(camera) ، پس با نوشتن حرف”C” روی صفحه نمایش، اشاره ای به برنامه ی دوربین شده، و در نتیجه با وجود قابلیت Incredible Touch  برنامه دوربین، روی گوشی باز می شود.
تیزر دوم از هوآوی که تصویر آن را در بالا مشاهئه می کنید، به نظر می رسد، برای نشان دادن ویژگی های فورس تاچ می باشد، زیرا تصویری نمایش می دهد که در آن، یک انگشت احتمالا در حال فشار وارد کردن بر روی یک صفحه نمایش لمسی می باشد. با نمایش امواجی که انگشت را احاطه کرده، به نظر می رسد، قصد دارد نشان دهد، صفحه نمایش محکم لمس شده است. در پایین تیزر اشاره شده به IFA 2015 ، که انتظار می رود، هوآوی هفته آینده، از میت S، در برلین پرده برداری کند. یکی از زیرنویس هایی که در تیزر دوم وجود دارد، این است که “آیا میزان فشار آوردن متفاوت خواهد بود؟” این جمله برای ما تداعی فورس تاچ است. همانطور که می دانید، این ویژگی باعث می شود صفحه نمایش، بین یک تپ معمولی و یک تپ با فشار بیشتر، تفاوت قائل شود. برای مثال، یک تپ معمولی باعث پخشِ ویدیوی یوتیوب شده، در حالی که با یک تپ با فشار بیشتر در همان نقطه می توان صدا را زیاد کرد.
بنا بر این گزارش، در حال حاضر، ما با یک ویژگی جدید، به نام “Incredible Touch “آشنا شدیم. خوشبختانه، دوم سپتامبر،زمان رونمایی میت s، نزدیک است، و هوآوی کاملا درمورد این قابلیت توضیح خواهد داد.

تیزر  ویژگی “Incredible Touch”، که بر اساس آن، کاربران قادر خواهند بود، به واسطه ترسیم حرف اول یک برنامه، روی صفحه نمایش، آن را باز کنند.

دوربین با 'C' شروع می شود(camera) ، پس با نوشتن حرف"C" روی صفحه نمایش، اشاره ای به برنامه دوربین شده، و در نتیجه با وجود قابلیت Incredible Touch  برنامه دوربین، روی گوشی باز می شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر