;
coinex

امسال منتظر تعداد محدودی هدست واقعیت مجازی HTC Vive باشید

هدست واقعیت مجازی HTC Vive با همکاری این شرکت تایوانی با توسعه دهنده نرم افزار Valve ساخته شده است

می دانیم که هدست واقعیت مجازی HTC Vive با همکاری این شرکت تایوانی با توسعه دهنده نرم افزار Valve ساخته شده است. این هدست، اولین بار در اوایل سال جاری در رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC)، در بارسلونا، رونمایی شد. با توجه به گزارشات انتظار داریم، هدست واقعیت مجازی جدید شرکت HTC در ماه اکتبر به طور رسمی پرده برداری شود.

اما امروز با توجه به گفته سایت خبری engadget دریافتیم که HTC گزارشی داده است مبنی بر اینکه راه اندازی رسمی و تجاری هدست واقعیت مجازی Vive خود را تا سال آینده به تاخیر می اندازد و تا آن زمان همه داستان را در این باره نمی گوید. این شرکت طی یک بیانیه به Engadget گفت: “ما تعداد واحد محدودی از هدست خود را تا پایان سال جاری، عرضه می کنیم و در فصل اول سال 2016 تعداد بیشتری ارائه می دهیم” . به نظر می رسد بعید باشد که ” اولین سیستم واقعیت مجازی کامل” به اندازه کافی، خریداران بالقوه، در بازار داشته باشد، اما این شانس وجود دارد که توسعه دهندگان به آن دسترسی داشته باشند. هدست Vive در حال ملحق شدن به PAX Prime در سیاتل، با دموی فوق العاده مدبرانه، می باشد.

جف گتیز (Jeff Gattis) مدیر اجرایی HTC از Global Marketing خیلی پیشتر بیان کرد که: “ما نسبت به آنچه که در سخرانی اصلی در بارسلونا در ماه مارس گفته شده است، متعهدیم”، در واقع در این سخنرانی گفته شد که برای اولین بار واحدهای مصرف کننده قبل از پایان امسال برای فروش آماده می شود، با این وجود به نظر می رسد با اینکه HTC بازار را برای عرضه هدست واقعیت افزوده خود، مهیا نمی بیند، با این حال قصد دارد اندکی به عهد خود وفا کرده و در تعداد محدود این هدست را روانه بازار کند تا فرصتی را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر