;
coinex

استفاده از سنسور اثر انگشت چند منظوره در هوآوی میت 7S

در تیزری که امروز او به اشتراک گذاشت، مشخص شد که فبلت جدید سامسونگ دارای سنسور اثر انگشت چند منظوره می باشد، که از قرار معلوم 5 قابیت مختلف، دارد. اما اینکه این 5 قابلیت چه چیزهایی هستند هنوز یک مشخص نیست.

هوآوی قرار است فبلت بعدی خود را در 2 سپتامبر در نمایشگاه IFA در برلین رونمایی کند. اگر چه هنوز هم شبهه هایی در نام این فبلت وجود دارد، اینکه تحت عنوان میت 7S خواهد بود یا اینکه، میت S نامیده می شود اما با این جال روشن است که میت 7S یا میت S یک دستگاه بسیار مهم برای این شرکت چینی، خواهد بود.

چند روز گذشته، هوآوی دو تیزر منتشر کرد که در یکی از آن ها، برخی از ویژگی های پرچمدار آتی خود را که احتمالا Ascend Mate 7S نامیده می شود، تبلیغ کرد. شاید به نظر عجیب باشد، ولی همانطور که قبلا هم گزارش دادیم، این دستگاه ممکن است مجهز به ویژگی فورس تاچ باشد، با فرض اینکه این خبر درست باشد، این تولید کننده چینی ممکن است با اپل درگیر شود، از این جهت که، یکی از ویژگی های برجسته ای که پرچمداران جدید اپل، یعنی آیفون 6 و 6S پلاس با آن می آیند، ویژگی فورس تاچ است. در مورد این قابلیت هم همانطور که در گزارشات پیشین بارها توضیح داده ایم، این امکان را بوجود می آورد که صفحه نمایش برای میزان فشاری که زمان لمس یک نقطه وارد می کنیم، تفاوت قائل شود و رفتار متفاوتی نشان دهد.

یکی از دو تیزری که هوآوی چند روز پیش منتشر کرد، ویژگی مبتنی بر حرکت به نام “Incredible Touch”، را تبلیغ کرد. این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد، که روی صفحه نمایش، حتی در حالت قفل، با ترسیم حرف اول یک برنامه، آن را باز کند، به طور مثال، برنامه دوربین (camera) با حرف لاتین “c” آغاز می شود در نتیجه با وجود این ویژگی، می توان با ترسیم حرف “c”، روی صفحه نمایش، برنامه دوربین را باز کرد. با وجود آن که این ویژگی، ممکن است حرکتی انقلابی، در صنعت موبایل به نظر برسد، با این حال چیزی فراتر از ویژگی های مبتنی بر حرکت – که اجازه می دهد تا کاربران به راه اندازی برنامه های طراحی شده توسط ترسیم حروف روی صفحه نمایش، بپردازند – نیست. در واقع تکنولوژی خیلی شگفت آوری را به همراه ندارد، مگر اینکه، آن را به نحوی با تکنولوژی سنجش فشار ترکیب کرده و تجربه جدیدی را ایجاد کنند.

با این حال، به نظر می رسد، میت 7S ترفندهای بیشتری در آستین دارد. امروز، نائب رئیس ارشد هوآوی (Yu Chengdong) ، یکی دیگر از تصاویر تیزر این گوشی را به اشتراک گذاشت، در این تصویر یک سنسور اثر انگشت چند منظوره آشکار شده است.

معاون ارشد رئیس هوآوی، اذعان داشت، پرچمدار بعدی هوآوی، 5 روز دیگر در نمایشگاه IFA سال 2015 رونمایی می شود، گویا این عدد 5 کمی اسرار آمیز است، زیرا در تیزری که امروز او به اشتراک گذاشت، مشخص شد که فبلت جدید هواوی دارای سنسور اثر انگشت چند منظوره می باشد که از قرار معلوم 5 قابیت مختلف دارد. اما اینکه این 5 قابلیت چه چیزهایی هستند، هنوز مشخص نیست.

معاون ارشد هوآوی، همچنین اشاره کرد که قفل این گوشی هوشمند را می توان با روش های دیگری به جز تشخیص اثر انگشت نیز باز کرد. هر چند اینکه هوآوی از چه روش های امنیتی دیگری استفاده خواهد کرد، در حد حدس و گمان است.

این فبلت از نظر مشخصات سخت افزاری، خیلی شناخته شده نیست اما به نظر می رسد ممکن است چند ویژگی منحصر به فرد، توجه جمعیت را در IFA 2015 جلب کند.

.

منبع: gforgames


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر