;
coinex

آیا این تصاویر منتشر شده، همان نکسوس 8 است؟

هفته پیش، نتایج بنچمارک تبلت نکسوس ۸، در سایت گیکبنچ منتشر شد.

مدتی است که در مورد دو گوشی هوشمند نکسوس که گوگل ساخت آن ها را به کمپانی ال جی و هوآوی محول کرده است و همچنین از قرار معلوم پاییز ۲۰۱۵ اعلان می شوند، شایعاتی به گوش می رسد. از طرفی هفته پیش، نتایج بنچمارک تبلت نکسوس ۸، در سایت گیکبنچ منتشر شد که به نظر می رسد، قرار است کنار این دو گوشی معرفی شود.

براساس آن، نکسوس ۸ با پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس پردازشی ۱.۳ گیگاهرتزی که به نظر می رسد ساخت مدیاتک باشد، کار می کند، همچنین اندروید ۵.۱.۱ لالی پاپ در طول بنچمارک، روی آن در حال اجرا بود که البته انتظار داریم زمانی که این تبلت آماده انتشار شد، اندروید ۶.۰ مارشمالو روی آن به اجرا در آید. از آنجا که نام آن، نکسوس 8 می باشد، بدیهی است که صفحه‌ نمایش ۸ اینچی در آن بکار گرفته شده است.

تصویری که منتسب به نکسوس 8 می باشد، در چین ظاهر شده است. این تصویر یک تبلت با ساختار تمام فلز را نشان می دهد. هیچ اشاره ای به این نشده است که، کدام تولیدکننده این تبلت را می سازد. سابقه تبلت نکسوس از این قرار است که، نکسوس ۷ و نسل دوم نکسوس، تولید ایسوس می باشد و همچنین اچ‌تی‌سی نکسوس ۹ و سامسونگ نکسوس ۱۰ را تولید کرده است.

اگر نکسوس 8 امسال معرفی شود، انتظار می رود که در نیمه دوم اکتبر از آن پرده برداری شود که به نوعی سنت نکسوس این گونه است که معمولا گوشی ها و یا تبلت هایش را در این زمان، رونمایی می کند. پس با این تفاسیر همانطور که گفتیم، ممکن است یک تبلت نکسوس جدید کنار نکسوس 5 (2015) و نکسوس 6 هوآوی، معرفی شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر