;
coinex

تصاویر لو رفته جدید از گوشی هوشمند مایکروسافت لومیا 950 (یا 940) با نام مستعار تاک من

همین چند روز پیش بود که چند تصویر لو رفته از گوشی های جدید مایکروسافت لومیا را به شما نشان دادیم و توسط آن ها توانستیم پی ببریم که اولین گوشی های هوشمند ویندوز 10 موبایل – تاک من (Talkman، که با نام لومیا 940 و یا لومیا 950 عرضه می شود) و سیتی من (Cityman، که با نام لومیا 940 XL و یا لومیا 950 XL عرضه می شود) - به چه شکل خواهند بود.

همین چند روز پیش بود که چند تصویر لو رفته از گوشی های جدید مایکروسافت لومیا را به شما نشان دادیم و توسط آن ها توانستیم پی ببریم که اولین گوشی های هوشمند ویندوز 10 موبایل – تاک من (Talkman، که با نام لومیا 940 و یا لومیا 950 عرضه می شود) و سیتی من (Cityman، که با نام لومیا 940XL و یا لومیا 950XL عرضه می شود) – به چه شکل خواهند بود. تا این جا ما تنها تصاویری از نسخه مشکی تاک من را دیده بودیم، اما به لطف تصاویر لو رفته اخیر که در یک مکانی در چین خودنمایی کردند، می توانیم نسخه سفید آن را نیز شاهد باشیم.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که نسخه سفید لومیا 940/950 کاملا هم سفید نیست! بلکه در قاب پشتی و کناره های آن، ته مایه ای از رنگ های نقره ای و مشکی کار شده و این در حالی است که جلوی آن کاملا مشکی می باشد. همان طور که بارها به این موضوع اشاره شده و شما نیز می دانید، گوشی لومیا 940/950 نسبت به گوشی لومیا 940XL/950XL، کوچکتر بوده و صفحه نمایش 5.2 اینچی کواد اچ دی بهره می برد. از دیگر ویژگی های گزارش شده این گوشی می توان به پردازنده کوالکام اسنپ دراگون 808 6 هسته ای، دوربین عقب 20 مگاپیکسلی PureView و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. همچنین این گوشی از 3 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. این گوشی های آتیِ مایکروسافت لومیا، به نظر می رسد که با کمتر از 4 میکروفون عرضه نمی شوند و این امر، ویژگی ای را فراهم می کند که نوکیا آن را تماس با ضبط دامنه صوتی بالا (High Amplitude Audio Capture، HAAC) می نامید.

گفته ها حاکی از این است که گوشی لومیا تاک من اندازه ای 145.6×73.4×9.0 میلی متری خواهد داشت و این در حالی است که گوشی لومیا سیتی من (که انتظار می رود از صفحه نمایشی 5.7 اینچی کواد اچ دی بهره مند باشد) اندازه ای برابر با 153x79x8.6 میلی متر خواهد داشت.

هر دوی این گوشی های هوشمند، مایکروسافت لومیا تاک من و سیتی من، در روز 19 اکتبر (27 مهر) رونمایی خواهند شد، زمانی که انتظار می رود مایکروسافت از تبلت سرفیس 4 و همچنین گجت پوشیدنی هوشمند خود، بند 2، پرده برداری کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)