;
coinex

اسمارت فورتو کابریو در فوریه ۲۰۱۶ برای فروشندگان عرضه می شود

اسمارت فورتو کابریو. اسمارت ماشین کابریوی خیلی کوچک خود را که با تغییراتی جزئی همراه شده است، برای فروش اعلام کرد.

اسمارت ماشین کابریوی خیلی کوچک خود را که با تغییراتی جزئی همراه شده است، برای فروش اعلام کرد. این ماشین، بسیار کوچک می باشد و برای شهروندانی که به یک ماشین کوچک، جهت مانور و پارک آسان در مناطقی که فضای کمی در اختیار می باشد، نیاز دارند طراحی شده است. رانندگانی که به دنبال یک ماشین کوچک، عجیب و در عین حال با بهره وری سوخت مناسب می باشند، می توانند این ماشین کوچک را انتخاب کنند. این ماشین اسمارت کابریوی جدید قرار است سال بعد در دسترس قرار بگیرد.

نخستین رونمایی رسمی جهان از این کابریو در سپتامبر و در نمایشگاه خودروی بین المللی (International Motor Show) در فرانکفورت، اتفاق می افتد. سفارشات برای این خودرو از اواسط نوامبر پذیرفته می شود و عرضه ی آن از فوریه ۲۰۱۶ آغاز خواهد شد.

سقف این اتومبیل تاشو می باشد و با یک دکمه می توان سقف این ماشین را باز و بسته کرد. در حقیقت این ماشین از یک Tritop استفاده می کند که این امکان را می دهد که میله ی سقف جا به جا شود. این ماشین دارای ابعاد ۱.۵۵×۱.۶۶×۲.۶۹  می باشد و در سه رنگ آبی، قرمز و سفید مشکی عرضه می شود.

میله ی سقف قابل جا به جایی می باشد و به راحتی می توان آن را در صندوق عقب نگهداری کرد. سقف این خودرو در مدت ۱۲ ثانیه به طور کامل باز می شود و دارای یک کنترل از راه دور است که می توان از بیرون هم سقف آن را باز و بسته کرد. این کابریو برای بهبود سفتی پیچشی که ادعا می شود در مقایسه با کوپه دارای ۱۵ درصد بهبود است، تنظیم شده است. این خودرو با یک موتور ۳ سیلندری  با قدرت ۷۱ اسب بخار و نسخه ی دیگر آن هم با ۹۰ اسب بخار عرضه می شود. یک گیربکس دستی و دو کلاچه خودکار از گزینه های دیگر این خودرو می باشد.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر