;
coinex

گوشی های جدید نکسوس احتمالاً در 29 سپتامبر عرضه خواهند شد

گوشی های جدید نکسوس احتمالاً در 29 تامبر عرضه خواهند شد

شایعات درباره ی گوشی های جدید گوگل نکسوس روز به روز در حال افزایش است . طبق گزارشات جدید این گوشی ها در پایان همین ماه خواهند آمد.

مطابق با CNET و به نقل از یک منبع ناشناس، گوشی های نکسوس 5 2015 و نکسوس 6 2015 در سپتامبر و در رویداد سان فرانسیسکو معرفی خواهند شد.

ماه ها است که راجع به این گوشی های هوشمند نکسوس شنیده هایی به گوشی می رسد، یک مدل 5.2 اینچی آن توسط ال جی و یک مدل 5.7 اینچی آن توسط هوآوی ساخته خواهد شد، که هر جفت آنها مشخصات قابل توجه و خوبی دارند.

به نظر می رسد که 29 سپتامبر تاریخی باشد که این گوشی ها معرفی خواهند شد چرا که نکسوس 6 2014 سال گذشته در همین تاریخ و نکسوس 5 2013 دو سال قبل در این تاریخ معرفی شدند.

اکثر منابع مختلف بر سر این تاریخ اتفاق نظر دارند و اگر درست باشد، دقیقاً همان تاریخی است که اندروید مارشمالو (Marshmallow) قرار است عرضه شود. می توان انتظار داشت که سیستم عامل این گوشی ها آپدیت جدید اندروید یعنی اندروید 6 مارشمالو باشد. گوگل قرار است تا در این تاریخ  بروز رسانی سیستم عامل خود را به همراه چند گوشی و تبلت عرضه کند و ممکن است امسال دو گوشی دیگر را به جای نکسوس 9 اضافه کند.

به نظر می رسد که ما اندروید 6 مارشمالو را یک ماه قبل از رویداد Holloween خواهیم داشت.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر