;
coinex

هوآوی جی 8 رسماً معرفی شد

هوآوی جی 8 رسماً معرفی شد

ما تائیدیه  گوشی هوآوی جی 8 از TEENA را در ماه های گذشته دیده بودیم و حالا این گوشی در کنار Mate S در کنفرانس IFA 2015 رسماً معرفی شد.

این گوشی شامل صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت تصویر FULL HD و بدنه ی تمام فلزی می باشد. به نظر می رسد که این گوشی بسیار جذاب باشد. گوشی از تراشه ی اسنپدراگون 615 و پردازنده ی 8 هسته ای بهره می برد. همچنین دارای رم 3 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 32 گیگابایتی و قابلیت ارتقا حافظه از طریق حافظه ی جانبی تا 64 گیگابات می باشد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، دو سیم کارته، باتری بزرگ 3000 mAh و استفاده از واسط کاربری مخصوص هوآوی و سیستم عامل اندروید 5.1 لالی پاپ، اشاره کرد.

در پشت گوشی نیز از حسگر اثر انگشت استفاده شده است که به گفته ی هوآوی در آن از تکنولوژی Fingerprint Sense 2.0 خود بهره برده است. علاوه بر آن، این گوشی از 4G LTE نیز پشتیبانی می کند.

گوشی هواوی جی 8 در طی همین ماه در دسترس قرار خواهد گرفت و قیمت پیشنهادی برای آن حدود 399 یورو می باشد. تاکنون ما می دانیم که این گوشی در کشور های چین، مصر ، آلمان، مالزی، تایوان، عربستان صعودی و انگلستان عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به هوآوی جی 8 می توانید به صفحه ی رسمی عرضه ی گوشی مراجعه کنید.

.

منیع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر