;
coinex

اسنپدراگون 820 امتیاز 83774 را در آزمون بنچمارک AnTuTu کسب کرد

دستگاهی به نام Pro Green Orange X1، با  اسنپ دراگون 820، امتیاز 83،774 را در آزمون بنچمارک AnTuTu کسب کرد.

دستگاهی به نام Pro Green Orange X1، با اسنپدراگون 820، امتیاز 83774 را در آزمون بنچمارک AnTuTu کسب کرد. اگر یک چیز وجود داشته باشد که دلیل کسب این امتیاز بالا توسط تراشه ساخت کوالکوم شده باشد، این است که صفحه نمایش دستگاهی که مورد آزمایش قرار گرفته، دارای رزولوشن 1920*1080 می باشد، به  دلیل اینکه این آزمایش با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ QHD امتیاز کمتری کسب کرد.

اسنپدراگون ۸۲۰ دارای پردازنده های ۶۴-بیتی Kyro مبتنی بر ARM است. کوالکام می گوید اسنپدراگون ۸۲۰ از نظر کارائی و قدرت دوبرابر پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ است.
اولین گوشی که با این تراشه به بازار می آید، Mi 5 شیائومی است که بنا بر اخبار، انتظار داریم تا ماه مارس منتشر شود.

گفتنی است که Green Orange X1 Pro که به آن اشاره شد، علاوه بر صفحه نمایش با رزولوشن 1920*1080،(با اندازه نامعلوم) دارای دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و اندروید ۴.۴.۲ از پیش نصب شده نیز می باشد.

بنا بر گزارشات قبلی، اسنپدراگون ۸۲۰، با یک پردازنده هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی Adreno 530، کار می کند و در رقابت با پردازنده ده هسته ای Helio X20 ساخت مدیاتک می باشد. در سالهای گذشته بسیاری از دستگاه های مدل بالا تقریبا به صورت انحصاری از چیپ ست های اسنپدراگون کوآلکام استفاده می کردند. اما این روزها بسیاری از شرکت ها تغییر رویه داده و با تنوع در استفاده از تراشه ها همراه شده اند و در این تغییر رویه، استفاده از پردازنده ده هسته ای Helio X20 مدیاتک، نقش بسزایی داشته است. هنگامی که این تراشه وارد ساختار محبوب ترین گوشی های هوشمند شد، انقلاب بزرگی را در بخش بازار گوشی های هوشمند مقرون به صرفه بوجود آورد و حال، رقیب تنگاتنگی با اسنپدراگون 820 دارد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر