;
coinex

رندر های فاش شده ی گوشی Moto X Force موتورولا

رندر های فاش شده ی گوشی Moto X Force موتورولا

در کنار عرضه ی Moto X Style و Moto X Play، به نظر می رسد که موتورولا قصد دارد تا گوشی هوشمند جدید دیگری را در اواخر امسال عرضه کند و نام این گوشی Moto X Force می باشد.

انتظار می رود که این گوشی در دسامبر عرضه شود، هر چند که هنوز دقیقاً مشخص نیست که این گوشی در کجا در دسترس قرار خواهد گرفت. در حالی که موتورولا هنوز موجودیت این گوشی را تایید نکرده است ما دو رندر از این گوشی را مشاهد کرده ایم. حالا رندرهای بیشتری از این گوشی به بیرون درز کرده است که نشان می دهد گوشی در رنگ های سفید، آبی و قرمز موجود خواهد بود.

درست مانند گوشی های Moto X Style/ X Pure Edition، دوربین جلوی این گوشی نیز به همراه فلش ال ای دی خواهد بود. برای جذاب کردن بیشتر گوشی موتورولا بر خلاف Moto X Style دو اسپیکر را در زیر صفحه نمایش تعبیه کرده است. شاید سنسور اثر انگشت نیز در این گوشی وجود داشت هر چند که نمی شود این موضوع را با اطمینان تائید کرد اما به هر حال این امکان وجود دارد.

گفته می شود که گوشی Moto X Force صفحه نمایش ضد خورد شدن 5.4 اینچی با کیفیت تصویر Quad HD خواهد داشت. این گوشی به تراشه ی پر حرف و حدیث اسنپدراگون 810 به همراه پردازنده ی 8 هسته ای مجهز شده است. همچنین 3 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه ی داخلی از ویژگی های حافظه ای گوشی خواهند بود. از دیگر ویژگی های گوشی می توان به دوربین 21 مگاپیکسلی و باتری 3760 mAh اشاره کرد.

راجع به قیمت و زمان و محل دقیق عرضه ی گوشی اطلاعات به خصوصی وجود ندارد و باید منتظر ماند و دید موتورولا چه زمانی این گوشی را به طور رسمی معرفی خواهد کرد. نظر شما راجع به این گوشی چیست؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر