;
coinex

دوربینی فوق حرفه ای با اولوکلیپ استودیو در IFA 2015

اولوکلیپ استودیو. هدف Olloclip، ایجاد یک خلاقیت برای در دسترس قرار دادن وسیله ای برای ضیط  ویدئوها و عکس گرفتن با گوشی های  هوشمند درست مانند دوربین دیجیتال می باشد که آن را در نمایشگاه IFA 2015 رونمایی کردند

هدف اولوکلیپ (Olloclip)، ایجاد یک خلاقیت برای در دسترس قرار دادن وسیله ای برای ضبط  ویدئوها و عکس گرفتن با گوشی های  هوشمند درست مانند دوربین دیجیتال با لنزهای حرفه ای و حتی با قابلیت حمل و جابه جایی بیشتر بوده است. به این منظور آنها طیف گسترده ای از لنزها را برای محقق کردن این هدف ایجاد کردند. اما آنها این هدف را با کار بر روی اولوکلیپ استودیو (Olloclip Studio) تا حدودی بیشتر محقق ساخته و در نمایشگاه IFA 2015 از آن رونمایی کردند.

اولوکلیپ، کمپین کیک استارتر خود را دو ماه پیش برای اولوکلیپ استودیو راه اندازی کرد و با حدود دو برابر هدف مالی اش آن را چند هفته قبل از نمایشگاه IFA به پایان رسانید. این استودیو در لحظاتی که شما مشغول عکس گرفتن می باشید، نه تنها از گوشی هوشمند شما محافظت می کند بلکه یک نقطه ی اتصالی را برای وصل کردن لوازم جانبی مانند میکروفن، فلاش ها و حتی یک سه پایه برای شما فراهم می کند. سیستم ریلی نواورانه ی اولوکلیپ به کاربران این امکان را می دهد که علاوه بر ضمیمه کردن این لوازم جانبی به صورت ایمن، بتوانند آنها را برای زاویه ی بهتر جا به جا کنند. حتی یک دسته وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که آیفون خود را چه به صورت افقی و چه به صورت عمودی محکم نگه دارید.

در حالی که اولوکلیپ استودیو به شما امکان ضمیمه کردن دستگاه های ضبط و دیگر لوازم جانبی را می دهد، هنوز هم عکس و فیلم گرفتن توسط خود آیفون و با لنزهای اولوکلیپ انجام می شود. حتی اولوکلیپ به تازگی از یک لنز جدید Macro Pro خبر داد که سطوح بزرگنمایی تا ۲۱ برابر را ارائه می دهد.

تصاویر را  در زیر بررسی کنید تا اولوکلیپ استودیو را در عمل مشاهده نمایید. آنچه که در اینجا می بینید تنها نمونه ی اولیه ی این وسیله می باشد و محصول نهایی آن نیز، در اکتبر عرضه خواهد شد.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر