;
coinex

Polaroid Snap: دوربین دیجیتال با پرینت فوری

دوربین دیجیتال با پرینت فوری. این دوربین Polaroid Snap، اساسا یک دوربین دیجیتال مینیمالیست و در عین حال با یک سخت افزار عکاسی بزرگ می باشد که در نمایشگاه IFA برلین رونمایی شد.

در میان تبلت ها، گوشی ها، لپ تاپ ها و دیگر چیزهایی که در نمایشگاه IFA رونمایی می شود، دوربین ها هم به چشم می آیند و در میان این دوربین ها، جدیدترین دوربین Polaroid Snap هم وجود دارد. این دوربین، اساسا یک دوربین دیجیتال مینیمالیست و در عین حال با یک سخت افزار عکاسی بزرگ می باشد. چاپگر آن با استفاده از تکنولوژی ZINK Zero Ink، پرینت های کوچک و فوری و بدون استفاده از جوهر ارائه می دهد.

این Polaroid Snap یک طراحی هموار و ساده را همانند دوربین های Cube آن به نمایش می گذارد اگرچه این مدل یک مقدار بزرگتر است اما طراحی بنیادی دوربین های دیجیتال جمع و جور را دارد. لنز این دوربین در قسمت جلو و در مرکز و اسلات پرینتر آن در بغل دوربین واقع شده است و یک منظره یاب پاپ آپ در مرکز عکس ها وجود دارد.

لنز این دوربین در قسمت جلو و در مرکز و اسلات پرینتر آن در بغل دوربین واقع شده است و یک منظره یاب پاپ آپ در مرکز عکس ها وجود دارد.

چند پورت هم بر روی این دوربین وجود دارد، مانند اسلات کارت میکرو اس دی (که کارت های تا ۳۲ گیگا بایت پشتیبانی می شوند) و یک پورت میکرو یو اس بی (micro USB). این دوربین در رنگ های قرمز، مشکی، آبی و سفید منتشر می شود. این Snap هیچ نوعی از LCD را برای دیدن تصاویرتان به نمایش نمی گذارد.

چند پورت هم بر روی این دوربین وجود دارد، مانند اسلات کارت میکرو اس دی (که کارت های تا ۳۲ گیگا بایت پشتیبانی می شوند) و یک پورت میکرو یو اس بی (micro USB).

این دوربین، عکس های ۲ در ۳ اینچی پرینت می کند؛ در واقع این کاغذی که برای پرینت استفاده می شود، در جایی که اگر از قطعات LCD استفاده می شد در آنجا قرار می گرفت، ذخیره می شوند. این کاغذ، کریستال های رنگی تحت یک پوشش محافظ را به نمایش می گذارد که با حرارت فعال می شوند و یکی از مزایای استفاده از این کاغذ این است که پرینت های بدون لک و خال ارائه می دهد. با این وجود اجباری هم در چاپ این عکس ها نمی باشد. فایل های دیجیتال روی یک کارت میکرو اس دی ذخیره می شوند و می توان آنها را به کامپیوتر منتقل کرد.

این دوربین هم شامل مدهای مختلفی می باشد- علاوه بر عکس های معمولی و فول رنگ می توانید عکس های سیاه و سفید و Polaroid Vintage و .. هم داشته باشید.

در واقع این کاغذی که برای پرینت استفاده می شود، در جایی که اگر از قطعات LCD استفاده می شد در آنجا قرار می گرفت، ذخیره می شوند. این کاغذ، کریستال های رنگی تحت یک پوشش محافظ را به نمایش می گذارد که با حرارت فعال می شوند

Plaroid، این دوربین دیجیتال فوری Snap را در اواخر امسال راه اندازی می کند و قیمت متوسط ۹۹ دلار برای آن در نظر گرفته شده است. این دوربین در ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا منتشر می شود و جزئیات مربوط به قیمت آن هم بعدا مشخص می شود.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر