;
coinex

آیا سونی بهترین تولید کننده گوشی های هوشمند اندرویدی است؟

بسیاری از تولید کنندگان برای کسب در آمد با اندروید مشکل دارند. بیشتر مشکل آنها رقابت سنگینی است که در این بین وجود دارد، این رقابت ها باعث تحمیل مشکلات حاشیه ای می شود. اما به نظر می رسد سونی با اعلام سری اکسپریا Z5 رویکرد متفاوتی در نظر گرفته است.

بسیاری از تولید کنندگان برای کسب در آمد با اندروید مشکل دارند. بیشتر مشکل آنها رقابت سنگینی است که در این بین وجود دارد، این رقابت ها باعث تحمیل مشکلات حاشیه ای می شود. اما به نظر می رسد سونی با اعلام سری اکسپریا Z5 رویکرد متفاوتی در نظر گرفته است. کسانی که سونی را برای فروش بد سونی اکسپریا +Z3 و سونی اکسپریا Z4، سرزنش می کردند، اکنون مجبورند در عقیده خود راجع به سونی تجدید نظر کنند. خیلی طول نمی کشد که می شنوید سونی در کسب و کار گوشی های هوشمند خود به موفقیت چشمگیری رسیده است.

سونی در برلین دوباره انرژی گرفت. حتی با وجود اینکه چند روز پیش از رونمایی سونی در IFA، خبر وجود صفحه نمایش با وضوح 4K برای مدل سونی اکسپریا Z5 پرمیوم در سایت های خبری درز کرده بود، باز هم در وجود این قابلیت جای شک و تردید بود، به خصوص به این خاطر که در گوشی های سونی اکسپریا +Z3 و سونی اکسپریا Z4 همچنان از همان رزولوشن 1080 در 1920 استفاده می شود که در سونی اکسپریا Z استفاده می شد.

سونی برای مدل 32 گیگا بایتی سونی اکسپریا Z5 پرمیوم قیمتی معادل 1062 دلار آمریکا، برای سونی اکسپریا Z5 قیمت 910 دلار آمریکا و برای سونی اکسپریا Z5 کامپکت 834 دلار آمریکا در نظر گرفته است و مسئله اینجاست که سونی هیچ اهمیتی نمی دهد که وان پلاس 2 به قیمت 400 دلار بفروش می رسد. در واقع این کمپانی با قیمت تولید کنندگان در رقابت نیست و این امر به دنیای گوشی های هوشمند می گوید که سونی تولید کننده گوشی های اندرویدی برتر است.

به عبارت دیگر، سونی رقابت با وان پلاس 2 یا موتو ایکس پلی موتورولا را متوقف کرده است. در واقع او گودالی برای خود، حفر کرده و به دنبال تجارت با کسانی است که برایشان مهم نیست هزینه 800 دلار به بالا، برای یک گوشی بپردازند، زیرا در برابر قیمت بالا، کیفیت بالا ارائه داده است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر