;
coinex

مقایسه سرعت سونی اکسپریا Z5 در مقابل آیفون 6 اپل

رزولوشن ها، سیستم عامل ها و اپلیکیشن های متفاوت این دو گوشی هوشمند، ممکن است باعث شوند که شما به این فکر بیافتید که مقایسه هر گونه سرعت عملکرد کار بیهوده ای است.

رزولوشن ها، سیستم عامل ها و اپلیکیشن های متفاوت این دو گوشی هوشمند، ممکن است باعث شوند که شما به این فکر بیافتید که مقایسه هر گونه سرعت عملکرد کار بیهوده ای است. اما در دنیای واقعی چیزی که برای کاربر مهم است، این می باشد که در نهایت، “گوشی من چقدر سریع تر از رقبا برنامه ها را باز می کند.” بنابراین، با اینکه این مقایسه عملکرد کار بسیار دشواری است، اما خیلی پیچیده نیست.

با توجه به آن که کاربران علاقه مندند که مقایسه های این چنینی را ببینند، برای مقایسه سرعت مدل های جدید سونی اکسپریا Z5، که در نمایشگاه IFA برلین رونمایی شد، به تناسب معیارهای بالای آن، آیفون 6 اپل، گوشی مناسبی برای مقایسه می باشد. البته رزولوشن صفحه نمایش های مختلف، سیستم عامل های متضاد و… سبب می شود تقریبا استخوان بندی برنامه ها از نظر ظاهر و گاهی اوقات عملکرد، مورد بررسی قرار گیرد. ولی در هر حال برای اینکه ببینید کدام یک سریعتر عمل می کند، این ویدئو را می توانید از اینجا تماشا نمایید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر