;
coinex

فهرست Zauba نشان می دهد که هوآوی نکسوس ۶ دارای صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی خواهد بود

هوآوی نکسوس ۶. فهرست Zauba نشان می دهد که هوآوی نکسوس ۶ دارای صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی خواهد بود

با شایعات اخیری که درباره ی گوشی هوآوی نکسوس ۶ (Huawei Nexus 6) شنیده می شود، انتظار می رود که این دستگاه یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی را یدک بکشد، ولی برخی شواهد برخلاف آن وجود دارد. Zauba یک وب سایت هندی است که واردات به/صادرات از هند را دنبال می کند و معمولا گوشی های هوشمند و تبلت هایی که به این کشور برای تست وارد می شود را بررسی می کند.

یک تعداد از لیست هایی که در ماه جولای شروع و تا سپتامبر ادامه یافته، نشان می دهند که هوآوی، یک گوشی با نام کد Angler به هند فرستاده که بنا به گزارش همان هوآوی نکسوس ۶ می باشد و با شنیده های ما تفاوت هایی دارد. به نظر می رسد این گوشی دارای رم ۳ گیگا بایتی، ۳۲ گیگا بایت EMMC سامسونگ، اتصال LTE و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی می باشد. هر واحد هم به قیمت ۶۴۵ دلار امریکا است.

البته، این به احتمال زیاد یک نمونه ی اولیه مورد استفاده برای تحقیق و توسعه (R&D) باشد. هنوز، با توجه به گزارش های دیگری که درباره ی این گوشی به بیرون درز کرده این سوال وجود دارد که آیا این گوشی دارای صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی می باشد یا خیر. همانگونه که انتظار می رود، اندازه ی واقعی این صفحه نمایش، زمانی که هر دو مدل جدید نکسوس معرفی شوند، مشخص می‌شود.

Zauba  یک وب سایت هندی است که واردات به و صادرات از هند را دنبال می کند و معمولا گوشی های هوشمند و تبلت هایی که به این کشور برای تست وارد می شود را بررسی می کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر