coinex
راهنمای خرید تکراتو

دو نسخه از شیائومی می 4c به بازار می آیند

دو نسخه از Xiaomi Mi 4c.  گوشی شیائومی Mi 4c در ۲۴ سپتامبر پرده برداری می شود و در سوم اکتبر راه اندازی خواهد شد.

گوشی شیائومی می 4c در ۲۴ سپتامبر پرده برداری می شود و در سوم اکتبر راه اندازی خواهد شد. یک گزارشی که امروز منتشر شد، می گوید که دو دستگاه مختلف، یکی با ۱۶ گیگابایت حافظه و ۲ گیگابایت رم، و دیگری با ۳۲ گیگابایت حافظه و ۳ گیگابایت رم عرضه می شود. انتظار می رود، که شیائومی ۱۰۰ هزار واحد از این دستگاه را تولید کند، گرچه مشخص نیست که ۱۰۰ هزار واحد از هرکدام از این دو مدل و یا در کل این تعداد واحد را نولید می کند. جواب این سوال احتمالا در ۲۴ سپتامبر که از این دستگاه پرده برداری می شود، معلوم می شود.

ما مدلی از این گوشی را با حافظه ۱۶ گیگابایت و رم ۲ گیگا بایتی، اخیرا بر روی Oppomart که البته فروشگاه آنلاین Oppo می باشد، دیده ایم. این گوشی با قیمت ۲۲۹ دلاری فهرست شده است. مدل دیگر که با ۳۲ گیگابایت حافظه و ۳ گیگابایت رم می باشد، احتمالا با قیمت ۵۰ تا ۷۵ دلار بیشتر قیمت گذاری می شود. این اطلاعات هم، زمانی که این گوشی را در ۲۴ همین ماه منتشر کنند، مشخص می شود.

مدل پرچمدار اخیر شیائومی، شیائومی می 4 که در جولای ۲۰۱۴ راه اندازی شد، بیشتر از یک سال است که از راه اندازیش می گذرد. یک سری ظن و گمان وجود دارد که شیائومی منتظر پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ برای مدل شیائومی می 5 می باشد، گرچه یک تیزر که جدیداً برای این گوشی ظاهر شده است شایعه کرده که این گوشی اسنپدراگون ۸۱۰ را اجرا می کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر