;
coinex

اچ تی سی در روز 29 سپتامبر یک گوشی هوشمند جدید را معرفی خواهد کرد

اچ تی سی در روز 29 سپتامبر یک گوشی هوشمند جدید را معرفی خواهد کرد

به نظر می رسد که روز 3 شنبه 29 سپتامبر (7 مهر) روز بسیار شلوغ و جالبی در صنعت گوشی های هوشمند باشد چرا که در این روز گوگل قصد دارد تا گوشی های جدید نکسوس خود را که توسط ال جی (نکسوس 5) و هوآوی (نکسوس 6) تولید شده است را پرده برداری کند. اچ تی سی نیز برای عقب نماندن از شرکت های دیگر اعلام کرده است که رویداد مطبوعاتی را در این تاریخ برگزار خواهد کرد.

اما کسی خبر ندارد که برنامه ی این شرکت در این روز دقیقاً چه خواهد بود و چه هدفی را دنبال خواهد کرد. از اطلاعیه شرکت می توان این برداشت را کرد که این امکان وجود دارد که دو گوشی پرچمدار جدید در این رویداد معرفی شوند خصوصاً این که عدد “2” در این دعوتنامه جلوه ای خاص داشت. اما به هر حال هیچ گونه اطلاعاتی راجع به برنامه ی اچ تی سی وجود ندارد و همه ی این ها حدس و گمان است.

ما قبلاً شایعه هایی را شنیده بودیم که شرکت در حال کار کردن بر روی یک گوشی سطح بالا است که آن را A9 یا Aero می نامند. حتی تعدادی عکس از این گوشی معرفی نشده را دیده بودیم. گذشته از این شایعات هیچ کس مطمئن نیست که در این روز چه اتفاقی خواهد افتاد. آیا اچ تی سی گوشی Aero خود را پرده برداری خواهد کرد یا اتفاق دیگرر رخ خواهد داد. شما چطور فکر می کنید؟

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر