;
coinex

گوشی های جدید نکسوس احتمالاً در 13 اکتبر برای پیش سفارش در دسترس قرار می گیرند

گوشی های جدید نکسوس احتمالاً در 13 اکتبر برای پیش سفارش در دسترس قرار می گیرد

اگر گزارشی که در دوشنبه چاپ شد درست باشد، دو هفته بعد از زمانی که گوشی های جدید نکسوس معرفی شوند، برای پیش سفارش در دسترس قرار خواهند گرفت. گوشی تولید شده توسط ال جی (نکسوس 5X) و گوشی تولید شده توسط هوآوی (نکسوس 6) در تاریخ 29 سپتامبر پرده برداری خواهند شد و گمان می رود که از تاریخ 13 اکتبر برای پیش سفارش در دسترس عموم قرار گیرد.

گوشی نکسوس 5X شامل صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن  2560*1440 کواد اچ دی است. این گوشی از تراشه ی اسنپدراکون 808 به همراه پردازنده ی 6 هسته ای با قدرت پردازش 1.8 گیگا هرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 418 بهره می برد. 13 مگاپیکسل دوربین جلو، 3 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو از دیگر خصیصه های آن می باشد.

اما راجع به اندازه ی صفحه نمایش گوشی نکسوس 6 هنوز شبهاتی وجود دارد و دقیق مشخص نیست که 5.5 اینچی خواهد بود یا 5.7 اینچی. رزولوشن این گوشی هم مانند نکسوس 5 کواد اچ دی 2560*1440 خواهد بود. تراشه ی به کار رفته در این گوشی اسنپدراگون 810 به همراه پردازنده ی 8 هسته ای با قدرت پردازش 2.0 گیگا هرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 430 خواهد بود. 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ی داخلی از ویژگی های حافظه ای آن می باشد. باتری 3000 mAh و اندروید مارشمالو 6 از دیکر ویژگی های آن است.

این سومین گوشی است که ال جی برای نکسوس تولید می کند و قبلاً گوشی های نکسوس 4 و 5 را تولید کرده بود. اما هوآوی اولین باری است که دست به چنین اقدامی زده و یک گوشی را برای نکسوس تولید می کند.

بعد از به پایان رساندن عرضه ی این گوشی ها الزامی وجود ندارد که این قصه دوباره تکرار شود و نکسوس دوباره ساخت گوشی هایش را به ال جی یا هوآوی واگذار کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر