;
coinex

گوشی سامسونگ مدل Z3 در تصاویر جدیدی لو رفت

سامسونگ مدل Z3.  به نظر می رسد که این شرکت روند تولید گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ را ادامه می دهد. این بار سامسونگ در حال تولید گوشی Z3 با سیستم عامل Tizen می باشد.

در حالی که سامسونگ به تازگی از گوشی های گلکسی اس۶ اج پلاس (+Galaxy S6 Edge) و گلکسی نوت ۵ (Galaxy Note 5) رونمایی کرد، به نظر می رسد که این شرکت روند تولید گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ را ادامه می دهد. این بار سامسونگ در حال تولید گوشی Z3 با سیستم عامل تایزن (Tizen) می باشد. تصاویری که از این گوشی به بیرون درز کرده، حاکی از آن است که این گوشی درمقایسه با مدل سابق خود Z1، دارای صفحه نمایشی بزرگتر می باشد که با توجه به شایعات قبلی یک صفحه نمایش ۵ اینچی سوپر آمولد (Super AMOLED) به نمایش می گذارد.

همانطور که در این تصاویر می بینید، گوشی Z3 در کنار مدل سابق خود Z1 به منظور مقایسه قرار گرفته  و ما می توانیم اخرین مدل از این سری را در کنار گوشی ۴ اینچی نسل گذشته ی آن ببینیم. به لحاظ اندازه که به نظر می رسد گوشی Z3 بیشتر برای گوشی های هوشمند امروزه مورد پسند واقع شود. به لحاظ طراحی به نظر می رسد که این گوشی از پرچمدار اندروید سابق سامسونگ یعنی گلکسی اس۳ (Galaxy S3) جهت می گیرد.

همانطور که در این تصاویر می بینید، گوشی Z3 در کنار مدل سابق خود Z1 به منظور مقایسه قرار گرفته  و ما می توانیم اخرین مدل از این سری را در کنار گوشی ۴ اینچی نسل گذشته ی آن ببینیم.

همانطور که در تصاویر مشهود است، در رابط کاربری این گوشی در مقایسه با Z1 تغییرات کوچکی اعمال شده است که این برای طرفداران سیستم عامل تایزن خبر خوشحال کننده ای می باشد. از قابلیت های این گوشی می توان به مواردی که در ادامه می آید اشاره کرد، این گوشی دارای صفحه نمایشی ۵ اینچی اچ دی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل می باشد. داخل این گوشی از یک پردازنده ی ۴ هسته ای Spreadtrum SC7730S با سرعت ۱.۳ گیگاهرتز کار شده است. این دستگاه دارای ۱.۵ گیگابایت رم و ۸ گیگا بایت حافظه ی داخلی می باشد.

همانطور که در تصاویر مشهود است، در رابط کاربری این گوشی در مقایسه با Z1 تغییرات کوچکی اعمال شده است که این برای طرفداران سیستم عامل Tizen خبرخوشحال کننده ای می باشد.

این گوشی دارای یک دوربین عقب ۸ مگا پیکسلی و یک دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی می باشد و همچنین سیم کارت دو گانه و یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری را به نمایش می گذارد. زمان راه اندازی این گوشی هنوز مشخص نشده است.  ظاهرا سامسونگ در حال برنامه ریزی برای معرفی این دستگاه در هند، بنگلادش و نپال در انتشار اولیه ی این دستگاه می باشد.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر