;
coinex

گفته می شود که هواوی در حال کار بر روی گوشی های هوشمند آمولد با لبه های منحنی شکل می باشد

گوشی های هوشمند آمولد با لبه های منحنی شکل هواوی. این گوشی هوشمند هوآوی با صفحه نمایش آمولد منحنی شکل ساخت سامسونگ خواهد آمد.

بنا به یک شایعه ی جدید از چین، هوآوی در حال شکل دادن به یک صفحه از راهکار سامسونگ و کار کردن بر روی یک گوشی هوشمند دولبه ی منحنی شکل آمولد می باشد. در حال حاضر، دو مدل از گوشی های سامسونگ با نام سامسونگ گلکسی اس۶ اج (Samsung Galaxy S6 edge) و سامسونگ گلکسی اس۶ اج پلاس (+Samsung Galaxy S6 edge) تنها گوشی های هوشمند در جهان با صفحه نمایش منحنی آمولد می باشند، اما به نظر می رسد که سامسونگ به دیگر سازندگان گوشی های هوشمند برای استفاده از این تکنولوژی آمولد منحنی اجازه می دهد.

منبع این اطلاعات که دارای سابقه ی خیلی خوبی در گزارش گوشی های آینده از سازندگان گوشی هوشمند چینی می باشد، می گوید که این گوشی هوشمند هوآوی با صفحه نمایش آمولد منحنی شکل ساخت سامسونگ خواهد آمد. گفته می شود که این صفحه نمایش یک رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی کواد اچ دی (QHD) را اجرا می کند، اما اندازه ی این پانل برای این زمان ناشناخته باقی می ماند. گفته می شود که این گوشی هواوی در نیمه ی اول سال ۲۰۱۶ راه اندازی می شود.

این نکته را باید همواره به یاد داشته باشیم که هواوی هنوز یک گوشی هوشمند را که رزولوشن بالاتر از ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی فول اچ دی (FHD) را اجرا کند، راه اندازی نکرده است. در گذشته، هواوی گفته که پانل های کواد اچ دی در مقایسه با پانل های فول اچ دی به اندازه ی کافی تجربه ی مشاهده را به منظور تضمین تاکید اضافی بر روی باتری و چیپ ست گوشی هوشمند، بهبود نمی دهند. با این حال اگر این شایعه ی جدید دقیق باشد، به نظر می رسد که این شرکت روند دیگری را در مواجهه با شرایط بازار فعلی در پیش گرفته است.

این منبع همچنین ادعا می کند که هواوی به تولید بسیار زیاد ۳ میلیون گوشی هوشمند آمولد منحنی شکل در ماه امیدوار است، که این نشان دهنده ی این قضیه می باشد که این شرکت برنامه های عظیمی برای اولین گوشی های هوشمند با لبه ی منحنی شکل خود دارد.

در زیر تصاویری از گوشی های سامسونگ که دارای لبه هایی منحنی شکل هستند را آورده ایم.

در حال حاضر، دو مدل از گوشی های سامسونگ با نام سامسونگ گلکسی اس۶ اج (Samsung Galaxy S6 edge) و سامسونگ گلکسی اس۶ اج پلاس (Samsung Galaxy S6 edge+) تنها گوشی های هوشمند در جهان با صفحه نمایش منحنی آمولد می باشند

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر